پشتیبانی دستگاه قضا از اجرای شعار سال

رئیس کل دادگستری استان یزد: آمادگی کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوز غلامعلی دهشیری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: راهبرد دستگاه قضایی، تلاش در مسیر اجرایی شدن شعار سال است و در این زمینه آمادگی کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی شرکت‌های دانش بنیان وجود دارد.

وی افزود: دستگاه قضایی مخاطب اصلی در اجرای شعار سال نیست، ولی پشتیبان مستحکم برای همه دستگاه‌هایی است که در بطن اجرای شعار سال قرار دارند.

وی با یادآوری بازدید مجموعه قضایی استان یزد از پارک علم و فناوری یزد در سال گذشته، تصریح کرد: در آن جلسه، آشنایی اولیه از مشکلات حقوقی و قضایی برخی از این شرکت‌ها حاصل شد و در سال جاری نیز تلاش مضاعفی برای حل و فصل مشکلات و گره‌های حقوقی و قضایی آن‌ها صورت خواهد گرفت.

این مقام قضایی، همدلی، همراهی و هم افزایی مدیران ارشد استان در امور اجرایی، قضایی، امنیتی، اطلاعاتی را بسیار خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: استان یزد در دوران طلایی مدیریت از حیث همکاری و همراهی و همدلی قرار دارد و این امر کمک شایانی به اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق تدابیر ریاست قوه قضاییه و سیاست‌های کلان کشور دارد.

دهشیری از نشست مشترک مدیران ارشد در خصوص اجرای شعار سال در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: مقرر است طی یک نشست مشترک، آسیب‌های حوزه تولید اشتغال آفرین و دانش بنیان شناسایی و سپس سیاست راهبردی و تدابیر لازم در این زمینه اتخاذ شود.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..