حمایت دستگاه قضایی از شرکت‌های دانش بنیان

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: از ظرفیت ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، در راستای حمایت از تولید و کمک به شرکت‌های دانش بنیان استفاده می‌شود.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری در دیدار با حجت الاسلام مدرسی، امام جمعه بخش مرکزی یزد اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان یزد با مشارکت و همراهی همه بخش‌های دولتی و تشکل‌های اقتصادی در سال گذشته ۲۴ جلسه منظم و مستمر برگزار کرد تا با تجمیع همه ظرفیت‌های موجود، تحت لوای حمایت حقوقی و قضایی، گره از کار تولید و اشتغال بگشاید و از مسیر تولید، مانع زدایی کند.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان ” تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین” تصریح کرد: در سال جاری نیز تلاش خواهد شد همه ظرفیت‌ها در مسیر تحقق شعار سال بسیج شوند تا منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های رئیس قوه قضاییه اجرایی شود.

این مقام قضایی با اشاره به راه اندازی سایت حامی برای حذف همه واسطه‌ها و تسهیل ارتباط اربابان صنایع و صاحبان حِرَف با ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی افزود: دادگستری در مسیر تحقق شعار سال تمام قد در میدان عمل ایستاده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۳۷۰ درخواست شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در سامانه حامی ثبت شد که ۲۷۲ مورد آن پس از بررسی کارگروه اولیه در صحن عمومی ستاد طرح و منجر به صدور ۲۳۹ مصوبه شد.

دهشیری خاطرنشان کرد: البته مشکل ۲۱ شرکت نیز با مکاتبه حل شد و ۵۵ درخواست دیگر نیز در دستور رسیدگی قرار دارد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..