شمارش معکوس برای بازگشت شادی به پارک شادی یزد

معاون عمرانی و امور زیربنای شهرداری یزد از اتمام بازپیرایی محوطه داخلی بزرگترین مجموعه بازی شهر یزد و همچنین تجهیز آن به وسایل مدرن بازی تا اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد.

تابستان سال کذشته بود که خبری مبنی بر تعطیلی بزرگ‌ترین و محبوب ترین پارک بازی مکانیزه کودکان در شهر یزد منتشر و بازنشر فراوانی در فضای مجازی یافت که وعده‌ی مسئولان در خصوص بازگشایی این مجموعه تا پایان سال ۱۴۰۰ را به همراه داشت، موضوعی که علی رغم اقدامات شهرداری هنوز تحقق نیافته است.

«محمد علی سلمانی ندوشن» معاون عمرانی و امور زیربنای شهرداری یزد در این رابطه اعلام کرد: با توجه به نیاز کودکان شهر به نشاط و محبوبیت پارک شادی در دهه‌های ۷۰ و ۸۰، عملیات بازپیرایی و محوطه سازی این پارک سال گذشته در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی با بیان این که فاز اول این مجموعه که بازپیرایی بیرون پارک است در پایان سال گذشته به بهره برداری رسید، اضافه کرد: فاز دوم این پارک که بازپیرایی و محوطه سازی محوطه داخل پارک است نیز در پایان اردیبهشت ماه ۱۰۴۱ به پایان می رسد.

سلمانی ندوشن همچنین در خصوص اضافه شدن دستکاه های جدید به این مجموعه، گفت: معاونت خدمات شهری و سازمان سیما و منظر شهردای یزد در حال تدبیر برای اضافه کردن تجهیزات مدرن بازی کودکان، به این مجموعه است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..