بودجه ۱۴۰۱ شهرداری یزد تایید شد

رئیس شورای اسلامی شهر یزد از تصویب و تایید به موقع بودجه‌ی دو هزار و ۲۲۷ میلیارد تومانی شهرداری برای سال جدید خبر داد و گفت: شهرداری طبق برنامه و طبق بودجه می‌تواند کار خود را پیش ببرد.

«عزیزالله سیفی» در دیدار اعضای شورای اسلامی شهر یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار کرد: برنامه‌های شورای اسلامی شهر یزد پس از انتخابات شروع و شد و جلسات متعددی در زمینه انتخاب شهردار و برخی دیگر از برنامه‌های شورا برگزار شد.

وی ادامه داد: از زمان رسمیت یافتن شورا تا الان ۵۳ جلسه رسمی با ۱۱۸ برگزار شده و خوشبختانه اکثریت بالاتفاق این مصوبات توسط کمیسیون تلفیق مورد تایید قرار گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد بیان کرد: از بهمن ماه تا به الان خوشبختانه هر روز یا بهره برداری از یک طرح جدید را در دستور کار داشتیم یا این که عملیات اجرایی طرح دیگری شروع شد.

سیفی خاطرنشان کرد: یکی از رویکردهای اصلی شورا در دوره ششم تکمیل طرح‌های نیمه تمام کوچک و بزرگ بود و توانستیم خیلی از طرح‌هایی که معطل مانده بود را به بهره برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: با کار جهادی شهردار و مدیران شهرداری و تلاش اعضای شورای شهر اقدامات بسیار زیادی در سطح شهر انجام شده اما همچنان تا رسیدن به نقطه مطلوب که مد نظر ماست فاصله زیادی داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر میراث جهانی یزد خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۱ برنامه شورای شهر و شهرداری این است که این حرکت‌ها بیش از پیش تداوم پیدا کند و با قدرت و قوت بیشتری اجرایی شود.

سیفی ادامه داد: برنامه‌های زیادی برای این ایام در نظر گرفته شده که از جمله آن می‌توان به انجام گل‌کاری در ۵۰ هزار متر مربع، ‌توزیع ۱۰ هزار اصله نهال در میان مردم اشاره کرد.

وی گفت: یکی از حرکات بسیار خوبی که از اسفند سال گذشته آغاز به کار کرد و امسال هم با قوت ادامه پیدا می‌کند،‌ بحث آسفالتی است که در معابر سطح شهر یزد در حال ترمیم یا اجرا است و تلاشمان این است که با قدرت این کار را ادامه دهیم.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی شورای شهر یزد، رئیس شورا با بیان این که بودجه شهرداری یزد برای سال ۱۴۰۱، دو هزار و ۲۲۷ میلیارد تومان بوده است، خاطرنشان کرد: این بودجه طبق زمان‌بندی تعیین شده به شورا ارائه و شورا هم در زمان خود تصویب کرد و به تایید فرمانداری هم رسید و به همین دلیل طبق برنامه و طبق بودجه آماده شده شهرداری می‌تواند کار خود را پیش ببرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..