سرپرست فرمانداری یزد:

سازمان های مردم نهاد پل ارتباطی میان دولت و مردم هستند

سرپرست فرمانداری یزد گفت: سازمان های مردم نهاد نیازها، مسائل و مشکلات مردم را به گوش مسئولین رسانده و با ارائه راهکارها و پیشنهادات دولت را در مسیر رفع این مسائل یاری می کنند.

به گزارش یزدی نیوز، به منظور صدور پروانه و تمدید مجوز سازمان های مردم نهاد، جلسه هیأت نظارت بر سمن ها شهرستان یزد با حضور سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و سایر اعضاء تشکیل شد.

" مصطفی سالاری " در این جلسه با اشاره به رویکرد و سیاست دولت تدبیر و امید در ساماندهی و برنامه ریزی برای توسعه سازمان های مردم نهاد افزود: سمن ها به عنوان حلقه ارتباطی میان دولت و مردم و بازوان توانمند نظام در عرصه های اجتماعی محسوب می شوند که دولت نیز می تواند در امورات اجرایی و مدیریتی از این نهادها به عنوان یک اتاق فکر مناسب بهره مند شود.

سرپرست فرمانداری یزد اظهار داشت: دولت واگذاری امور مردم به خود مردم، اجرای صحیح اصل ۴۴ قانون اساسی و کاهش تصدی گری مصمم بوده و آماده سازی شرایط حضور مردم در عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … را یکی از محورهای کاری خود می داند.

" سالاری " در پایان تصریح کرد: نظارت بر عملکرد سازمان های مردم نهاد باید به صورت مستمر در راستای ارتقاء کیفیت فعالیت و برنامه های آنان صورت پذیرد.

شایان ذکر است در این جلسه در خصوص صدور و تمدید مجوز ۵ سازمان مردم نهاد در شهرستان یزد تصمیم گیری شد.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..