شهردار یزد:

۳ بوستان در یزد به اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت

شهردار شهر میراث جهانی یزد با اشاره به حضور قابل توجه مسافران نوروزی در یزد از اختصاص سه بوستان برای اسکان مسافران در این شهر خبر داد.

ابوالقاسم محی‌الدینی با اشاره به اینکه شهرداری یزد برای ایام نوروز مراسم‌ شاد و متنوعی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌کند، اظهار داشت: این اقدامات در قالب نوروزگاه‌ها و در طول ایام نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی برگزار می‌شود.

وی افزود: تاکنون استقبال از این برنامه‌ها قابل توجه بوده و نکته بسیار مهم در این برنامه ها، حضور شهروندان یزدی به صورت خانوادگی در جشن‌ها و برنامه‌ها است.

شهردار شهر میراث جهانی یزد بیان کرد: در تمام برنامه‌ها تلاش بر این بوده که مسافران نوروزی و شهروندان یزد را با ارزش‌های فرهنگی و دینی یزد آشنا کنیم و زمینه انتقال این ارزش‌ها به دیگر هموطنانمان را فراهم کنیم.

محی‌الدینی عنوان کرد: مجموعه فعالیت‌های شهرداری در بخش‌های مختلف شهر در حال انجام است و تمام تلاشمان بر این است که رضایت کاملی از مسافران و شهروندان داشته باشیم.

وی با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در یزد و تکمیل ظرفیت اقامتگاه های رسمی افزود: به منظور اسکان مسافران نوروزی، سه بوستان برای استقرار چادر در نظر گرفته شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..