ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی یزد تکمیل شد/حسینیه‌های «حسینیه ایران» به کمک آمدند

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به تکمیل ظرفیت‌ تمام اقامتگاه‌های رسمی استان، از تدارک ظرفیت حسینیه‌ها و بقاع متبرکه استان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد.

«احمد آخوندی»  با اشاره به اقامت ۷۰ هزار مسافر نوروزی تنها طی روز گذشته در استان، اعلام کرد: طی چهار روز اخیر ۱۷۰ هزار مسافر در اقامتگاه‌های رسمی، فرهنگیان و دانشگاه‌های استان پذیرش شده‌اند.

وی گفت: به دنبال تکمیل ظرفیت‌های اقامتی رسمی استان، امروز حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهر میراث جهانی یزد که به حسینیه ایران نیز شهرت دارد، نیز برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.

آخوندی با بیان این که تاکنون از ظرفیت ۱۵ حسینیه و بقعه متبرکه براس اسکان مسافران نوروزی یزد استفاده شده است، اظهار کرد: البته با توجه به پیش بینی هواشناسی استان مبنی بر کاهش دمای هوا در روزهای آتی، آمادگی داریم از سالن های ورزشی و سالنهای در اختیار شهرداری نیز برای اسکان مسافران بهره بگیریم.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تاکید کرد: همچنان با حداکثر تلاشمان سعی در پذیرایی مطلوب از مسافران نوروزی داریم ولی از آنها می‌خواهیم قبل از سفر به یزد از طریق تماس با سامانه ۳۳۵۲۱ – ۰۳۵ برای اسکان خود اقدام کنند.

آخوندی در پایان نیز گفت: خوشبختانه به دنبال اقدامات مناسب کمیته حمل و نقل و ایمنی ستاد خدمتت سفر استان با توجه به ترافیک بالا و بعضاً حوادث جاده‌ای در راههای مواصلاتی استان، ایمنی خوبی بر جاده‌های استان حاکم است.

بخش نظردهی بسته شده است..