استاندار یزد:

سند عملیاتی مالیاتی استان ظرف مدت یک ماه تدوین شود

استاندار یزد لازمه ایجاد تحول در بخش های مختلف را وجود منابع مالی خواند و در این رابطه بر تدوین سند عملیاتی مالیات ظرف مدت یک ماه و تعیین وظیفه هر دستگاه در قالب این سند تاکید کرد

«مهران فاطمی» در نشست ستاد درآمد استان که به منظور بررسی مسائل حوزه مالیاتی مجموعه های مختلف استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به ضرورت تمرکز بر کارهای اساسی و بنیادی به جای موضوعات غیر اولویت دار، گفت: لازمه ایجاد تحول در بخش های مختلف، وجود منابع مالی است.

وی در ادامه به تبیین لزوم انجام برنامه ریزی جدی و اساسی جهت پیگیری و اجرای برنامه های تحولی و اساسی استان پرداخت و اظهار کرد: یکی از اقدامات لازم الاجرا در این راستا تدوین سند عملیاتی مالیات ظرف مدت یک ماه و تعیین وظیفه هر دستگاه در قالب این سند است.

استاندار با اشاره به ضرورت تهیه بانک اطلاعاتی قوی در راستای شفاف سازی بحث مالیات و افزایش چتر مالیاتی، خاطرنشان کرد: هیچ دستگاهی حق ندارد در راستای شفاف سازی بحث مالیات و مبارزه با فرار مالیاتی، اطلاعات لازم را ارائه نکند.

فاطمی در ادامه بر استفاده حداکثری مدیران از ظرفیت ها جهت جذب اعتبارات لازم و انجام اقدامات تحولی در استان تاکید کرد و خطاب به مدیران گفت: مدیر پشت میز نشین وضعِ موجود را نمی پذیریم و مدیران باید تمام توان خود را برای جذب حق و حقوق استان به کار گیرند.

استاندار در پایان با بیان این که سال ۱۴۰۱ باید سال شروع اقدامات تحولی باشد، از ارزیابی دستگاه های استان براساس اقدامات آن ها در زمینه جذب اعتبارات برای استان خبر داد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..