ورود خانه سرباز صلح ایران به تیم داری ورزشی در آینده نزدیک

مدیرعامل خانه سرباز صلح ایران از ورود این سازمان به عرصه تیم داری ورزشی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ قاسم رحیمی در دیدار با علیرضا پورسلمان مدیرکل ورزش و جوانان یزد از علاقه مندی خانه سرباز صلح ایران برای ورود به ورزش و تیم داری خبر داد و گفت: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در عرصه ورزش قهرمانی نیز ورود کنیم و پیام صلح خود را از طریق ورزش به گوش جهانیان برسانیم.ورود خانه سرباز صلح ایران به تیم داری ورزشی در آینده نزدیک

وی افزود: یزد از دیرباز شهر زندگی مسالمت آمیز بین ادیان مختلف بوده و به همین دلیل و با توجه به ثبت جهانی، استعداد تبدیل شدن به شهر جهانی صلح را داراست.

مدیر عامل خانه سرباز صلح ایران فلسفه ورزش را کمک به تحقق صلح بین ملت‌ها دانست و گفت: خوشبختانه اکثر خانواده ورزش به دلیل انجام خدمت مقدس سربازی عضو خانه سرباز صلح هستند هر چند به طور کلی ورزشکاران در واقع سربازان صلح بوده و برای ارتقای صلح و دوستی بین کشور‌ها تلاش می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت آکادمی صلح در یزد ابراز داشت: در این آکادمی در کنار بحث آموزش به دنبال محقق ساختن امنیت شغلی، عدالت و آزادی هستیم چرا که امروزه مفاهیم صلح این سه مولفه است.

رحیمی تصریح کرد: امروز با ۱۰۲ سازمان مردم نهاد دنیا تفاهم نامه منعقد کردیم و شبکه بین المللی خانه سرباز صلح را با محوریت ایران تشکیل داده و در حال حاضر ۱۵ کشور عضو شورای مرکزی این شبکه هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..