پوشش صد در صدی ضریب تلفن همراه در جاده‌های استان یزد

مدیر منطقه یزد: در حال حاضر صد در صد راه‌های استان و نود در صد ازمسیر‌های ریلی و‌اماکن گردشگری در مسیر جاده‌های استان یزد تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا زارع با اشاره به افتتاح ۶۸ طرح مخابراتی با اعتباری بالغ بر ۳۴ میلیارد تومان در استان یزد، اظهار داشت: از این میزان ۲۲ میلیارد تومان مربوط به طرح‌های همراه اول و بقیه در زمینه‌های تلفن و اینترنت ثابت مخابرات استان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر صد درصد از راه‌های استان و نود در صد ازمسیر ریلی و‌اماکن گردشگری در مسیر جاده‌های استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند، تصریح کرد: کمپ‌های کویرنوردی نیز تحت پوشش همراه اول قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در سال گذشته ۳۶۴ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۹۶ میلیارد تومان در زمینه‌های اینترنت همراه اول، تلفن ثابت و اینترنت مخابرات به بهره برداری رسیده است.

 

مدیر مخابرات منطقه یزد، تکمیل فاز هشتم همراه اول استان یزد در قالب ۶۰ سایت، ادامه اجرای طرح‌های فیبر در منزل و vdsl برای مشترکان و حفظ و ارتقای کیفی سرویس‌های مخابراتی را از برنامه‌های مخابرات استان در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر ۱۵۰ مرکز مخابراتی در استان فعالیت می‌کنند و ۲۰ هزار شماره تلفن ثابت داریم.

زارع ادامه داد: سال گذشته بیش از ۷۰۰ مشترک دیتای استان یزد از خدمات vdsl و پنج هزار مشترک نیز از خدمات فیبر در منزل بهره‌مند شده اند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..