استاندار یزد در کارگروه توسعه بخش گاریزات:

نیازمند مدیریت نتیجه گرا هستیم/حلال مشکلات مردم نباشیم باید استعفا دهیم

استاندار یزد اظهار کرد: یکی از سیاست‌های قطعی استان توسعه متوازن و عدالت محوری است و اگر خروجی تصمیمات و محصول اقدامات ما منجر به عدالت و پیشرفت متوازن نشود، کاری را از پیش نبرده‌ایم.

«مهران فاطمی» در جلسه کارگروه توسعه بخش گاریزات شهرستان تفت با بیان اینکه تاکنون مسائل و وضعیت طرح‌های هر شهرستان در قالب یک سفر شهرستانی بررسی شده است، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، با توجه به این که شهرستان تفت دارای بیشترین تعداد روستا در بین شهرستان‌های استان است، به هر بخش این شهرستان به صورت مجزا سفر خواهیم کرد.

وی در ادامه بر پیگیری ویژه اجرای مصوبات این سفر و در نهایت ارائه گزارش اقدامات انجام گرفته، به مردم تاکید کرد و با بیان اینکه نمایندگان دولت سیزدهم باید «صادق الوعد» باشند، اظهار کرد: قول مدیران و مسئولان به مردم باید جنبه اجرایی و عملیاتی پیدا کند و اگر قولی بنا بر هر دلیلی انجام نشد، دلایل آن به صورت صادقانه و شفاف با مردم در میان گذاشته شود.

استاندار خاطرنشان کرد: با وجود همه خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مناطق مختلف و تلاش های مدیران در طول سنوات گذشته، اما هنوز راه طولانی تا ایجاد محیطی در شان مردم وجود دارد.

وی با بیان این که به این مناطق نسبت به برخی از مناطق دیگر کم توجهی شده است، افزود: یکی از سیاست‌های قطعی استان توسعه متوازن و عدالت محوری است و اگر خروجی تصمیمات و محصول اقدامات ما منجر به عدالت و پیشرفت متوازن نشود، کاری را از پیش نبرده‌ایم.

فاطمی با بیان اینکه هر کدام از مدیران و مسئولین با علم به وجود مسائل و مشکلات، مسئولیت پذیرفته‌اند، تصریح کرد: اگر نتوانیم حلال مسائل و مشکلات مردم و ایجاد کننده تحول در بخش های مختلف باشیم، باید استعفا دهیم.

استاندار با تاکید بر اینکه با شیوه مرسوم، امکان حل مسائل و مشکلات مردم و بخش های مختلف و تحول آفرینی وجود ندارد، خطاب به مدیران حاضر در جلسه گفت: مدیریت کارتابلی و جلسه‌ای، جواب نمی دهد بلکه نیازمند مدیریت نتیجه گرا هستیم.

وی با بیان این که پیگیری و حل مسائل شهرستان ها و مناطق کمتر برخوردار استان باید در صدر فهرست بلند مسائل روی میز مدیران باشد، خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولین استان باید علاوه بر فعالیت در ادارات، به صورت ویژه حضور در متن مردم، بازدیدهای میدانی و سفر به تهران برای پیگیری مسائل و مشکلات و اخذ امتیاز برای استان را، در دستور کار قرار دهند.

فاطمی در پایان رضایتمندی مردم را مهمترین شاخصه ارزیابی عملکرد دولت سیزدهم دانست و اضافه کرد: امید است در پرتو انجام سفرهای شهرستانی، برگزاری جلسات و بازدیدهای میدانی شاهد تحول سیمای توسعه و پیشرفت شهرستان های استان در طول دولت سیزدهم باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..