رئیس ستاد اقامه نماز:

صدا و سیما برای پاسخ به شبهات نماز برنامه سازی کند

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: صدا و سیما باید با استفاده از ظرفیت های خود برای پاسخ به شبهات نماز، برنامه سازی کند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام محسن قرائتی، پدر هفتمین اجلاس استانی نماز که در حسینیه سفید اشکذر برگزار شد، اظهار داشت: یزد در حوزه نماز از استان‌های پیشگام است و نامگذاری این استان به دارالعباده بجا و شایسته است.

وی با بیا اینکه اغلب مدارس استان یزد دارای نمازخانه هستند، عنوان کرد: توجه به نمازخانه‌های بین‌راهی از دیگر اقدامات بسیار خوب و ارزشمند مسئولان استان یزد در حوزه نماز است.

قرائتی با اشاره به اینکه در دنیایی که هجوم تبلیغات دشمن به قصد براندازی وجود دارد باید تلاش بیشتری از سوی ما صورت گیرد، بیان کرد: صداوسیما باید با استفاده از ظرفیت کارشناسان استانی در راستای پاسخ به شبهات در حوزه نماز اقدامات ارزنده انجام دهد.

قرائتی ادامه داد: سؤالات و شبهات بسیاری در ذهن نسل جوان در زمینه نماز وجود دارد که باید در راستای پاسخ به این شبهات تلاش شود.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور گفت: جلسات مرتبط با نماز طولانی نشود و تا زمانی که سخنان واجب بسیاری وجود دارد، از مطالب حاشیه‌ای بپرهیزیم تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه به کارهای رسمی نباید قانع شد، افزود: انسان نیازمند مطالعه است، حرکت ما همیشه باید روبه‌جلو باشد تا بتوان اثرگذار بود.

قرائتی بیان کرد: اینکه برخی مساجد بین‌راهی یا نمازخانه‌های مدارس کمبودهایی دارند، با توجه به دغدغه‌مند بودن مسئولان استان یزد، قابل حل است و بی شک این مشکلات با حضور مسئولان پیگیر و خیران دلسوز رفع شدنی است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..