هر گردشگر سفیر فرهنگی یزد است/حس تجربه از لازمه‌های گردشگری است

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد هر گردشگر را سفیر فرهنگی یزد دانست و گفت: باید بتوانیم در راستای مبارزه با ایران هراسی و اسلام هراسی، چهره‌ واقعی یزد را در عرصه ملی و بین‌المللی به تصویر بکشیم.

«احمد آخوندی»ضمن بیان این که رضایت گردشگران در نوروز باید معیار خدمات‌دهی زیرساخت‌های گردشگری باشد، گفت: یکی از مسائل مهمی که باید همزمان با توسعه گردشگری باید مورد توجه باشد، مربوط به رضایت گردشگران از گردشگری در یزد است.

وی حس تجربه را یکی از لازمه‌های توسعه گردشگری دانست و گفت: یزد باید به مقصد مستمر سفر گردشگران تبدیل شود لذا باید با رعایت کدهای اخلاقی و اخلاق مداری بتوانیم ضمن حفظ پیوست‌های فرهنگی، یزد را مقصد هر ساله گردشگران کنیم.

آخوندی با بیان این که تجدید آموزش‌ها و توجه به چنین نکاتی برای خدمات‌دهی در نوروز ۱۴۰۱ ضروری است، تصریح کرد: بخش خصوصی گردشگری به ویژه شرکت‌های عامل و تشکل‌های گردشگری می‌توانند در بررسی و پایش رضایت‌مندی گردشگران و سنجش کیفیت خدمات در یزد ورود کنند.

وی با بیان این که یزد باید در محتواسازی چنین مسائلی پررنگ ورود کند، گفت: باید بتوانیم در راستای مبارزه با ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی، چهره‌ واقعی یزد را در عرصه ملی و بین‌المللی به تصویر بکشیم.

مدیر کل میراث یزد هر گردشگر را سفیر فرهنگی یزد دانست و گفت: هر گردشگر داخلی و خارجی، سفیری فرهنگی برای معرفی یزد است لذا باید بتوانیم از این ظرفیت مهم به خوبی بهره‌مند شویم.

آخوندی در پایان با تاکید بر اهتمام ‌شهرداری یزد در بررسی چنین مسائلی، تصریح کرد: در این خصوص باید از ظرفیت‌های گسترده‌ای مانند شهرداری نیز استفاده کنیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..