خودرو‌های فاقد مجوز حق برگزاری سافاری ندارند

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد گفت: تمام خودرو‌های سافاری پارک‌های طبیعت‌گردی در ایام نوروز ۱۴۰۱ باید دارای مجوز باشند.

به گزارش یزدی نیوز، هما خورشیدی افزود: استان یزد به لحاظ کویری بودن از ظرفیت پارک‌های طبیعت‌گردی بهره‌منداست که خدمات گردشگری را به علاقه‌مندان ارائه می‌کنند.خودرو‌های فاقد مجوز حق برگزاری سافاری ندارند

وی با اشاره به فعالیت ۸ پارک طبیعت‌گردی در استان ادامه داد: این کمپ‌ها در نقاط کویری استان خدماتی نظیر کویر نوردی، شترسواری، سافاری، موتورسواری صحرایی، شن درمانی و… را ارائه می‌کنند.

خورشیدی تصریح کرد: به منظور تأمین امنیت جان مسافران و گردشگران در پارک‌های طبیعت‌گردی، رانندگان و خودرو‌های سافاری باید هولوگرام ایمن سافاری را از کلوپ سافاری کانون اتومبیلرانی و جهانگردی یزد دریافت کنند.

وی اظهار داشت: آخرین‌ مهلت اخذ این مجوز ۲۵ اسفندماه است و افرادی که مبادرت به ارائه خدمات سافاری بدون مجوز کنند، از طریق مراجع ذی‌ربط با آن‌ها برخورد می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد ادامه داد: نهایت سعی و تلاش بر این است تا با کمک همه دستگاه‌های مربوطه بهترین خاطره را از کویر یزد، برای هم میهمانان یزد رقم بزنیم و از بروز حوادث ناگوار در ایام عید نوروز پیشگیری کنیم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..