فعالیت ۸۵۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان یزد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد: در یزد ۸۵۰ کانون فرهنگی هنری با ۶۵ هزار عضو وجود دارد که طرح‌هایی مانند طرح طراوت می‌تواند کانون‌ها را خودکفا کند.

به گزارش یزدی نیوز حجت الاسلام مظفر سالاری نماینده ولی فقیه در استان یزد به مناسبت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کانون‌های مساجد به عنوان ظرفیت‌هایی در مساجد هستند که می‌توانند در قالب فعالیت‌های فرهنگی و هنری در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارند

وی افزود: کانون‌های مساجد استان یزد به عنوان استان پیشرو هستند به نحوی که توانسته اند در زمینه فهما گام‌های اساسی برداشته و رتبه‌های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.

سالاری تصریح کرد: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد در راستای فعال شدن کانون ها، برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را دنبال کرده که یکی از این طرح‌ها به عنوان طرح طراوت است و با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح در ۹ رشته و در ۳۰ مسجد مناطق مختلف سطح شهر یزد برگزار می‌شود که توانسته در زمینه مسائل آموزشی، پرورشی، هنری و تربیتی گام‌های موثری بردارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد اظهار داشت: در صورت همکاری استانداری و مسئولان استانی می‌توانیم این طرح را در تمامی شهرستان‌ها دنبال کرده و کانون‌های مساجد را فعال کنیم.

سالاری ادامه داد: این طرح توانسته خود را در سطح کشور به خوبی معرفی کند به گونه‌ای که بسیاری از استان‌های کشور درخواست ارائه طرح را دارند تا بتوانند در استان اجرایی کنند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..