همکاری‌های تحقیقاتی توزیع برق و دانشگاه آزاد یزد تقویت می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق و دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد با هدف گسترش فعالیت‌های تحقیقی و پژوهشی صنعت برق، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

«علی جم» در نشست امضای این تفاهم‌نامه همکاری که با حضور «محمدرضا دهقانی اشکذری» رییس این مرکز علمی برگزار شد، تعامل و همکاری در حوزه پژوهشی و خدمات تخصصی بر اساس نیازها و اولویت‌های صنعت برق و توانمندی‌های دانشگاه را مهم خواند و گفت: رصد علوم نوین و اطلاعات روز صنعت برق، انجام طرح‌های تحقیقاتی و مطالعاتی مورد نیاز، مشارکت در برگزاری همایش‌ها، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی مشترک و چاپ آثار آموزشی پژوهشی از جمله اهداف مشترک این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: تسهیل در به کارگیری ظرفیت علمی استادان جهت اجرای طرح‌ها و تحقق اهداف پژوهشی صنعت برق و اولویت قرار دادن طرح‌های تحقیقاتی صنعت برق از جمله تعهدات بسیار مهمی است که بر عهده دانشگاه آزاد قرار گرفته است.

این مسئول اعلام اولویت‌ها و نیازهای علمی و تحقیقاتی به دانشگاه، حمایت از تعریف طرح‌های پژوهشی و کابردی پیشنهادی دانشگاه، پذیرش دانشجو به عنوان کارآموز و کارورز در تحقیقات پایان‌نامه‌ای از جمله نکاتی است که شرکت توزیع نیروی برق بر آن متعهد است.

وی یادآور شد: با نزدیک شدن به فصل گرما، طرح‌ها و پیشنهادهای دانشگاهیان برای گذر از پیک بار تابستان برای ما بسیار مهم و مورد استقبال همه مدیران و مهندسین صنعت برق قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان ابراز امیدواری کرد با انعقاد این تفاهم‌نامه، شاهد گسترش فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی و تعامل سازنده و گسترده در این زمینه باشیم.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..