دادستان یزد هشدار داد:

آستانه تحمل مردم یزد کاهش یافته است

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد، آبیاری غرقابی در کاشت محصولات پرآبخواه همچون هندوانه و خربزه را خیانت خواند و گفت : با هدایت این آب ها به سمت ایجاد فضای سبز شهری و تفرچگاهها شاهد افزایش شادی و نشاط اجتماعی خواهیم بود.

به گزارش یزدی نیوزجمال قضاوتی در مورد وضعیت حقوق های نجومی در یزد در پاسخی کوتاه و صریح اظهار کرد : این یک مسأله کشوری است و در استان یزد هنوز موردی گزارش نشده است و بر اساس سیاست ریاست قوه قضائیه که در حضور رهبر معظم انقلاب بیان داشتند؛  دیوان محاسبات و اداره بازرسی وارد کار شده است.

وی منشأ حقوق های نجومی را قانون خدمات کشوری عنوان کرد و افزود : این قانون نیازمند اصلاح در مجلس شورای اسلامی است و با برسی هایی که انجام شده و می گیرد اگر در استان یزد هم حقوقی اضافه گرفته شده باشد به خزانه دولت بر خواهد گشت.

دادستان عمومی و انقلاب استان یزد در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی براقدامات شادی آفرین مسئولان در استان چه بوده است گفت: فوتبال یکی از ابزارهای شادی آفرین است بطوری که استانهایی که تیم فوتبال لیگ برتری دارند و درهفته یک یا دومسابقه برگزارمی کنند؛جوانان هیجاناتشان را بصورت مشروع تخلیه می کنند ولی دراستان یزد این ظرفیت وجود ندارد.

قضاوتی ادامه داد:  حتی درزمینه ظرفیت پارک ها و فضای سبزنیز با کمبودهایی مواجه هستیم و به همین دلیل شاهد ازرحام جمعیت در ایام تعطیل  درپارک ها هستیم  بنابراین باید این فضاها ایجاد شود.

وی با ابراز تأسف ازاستفاده کشاورزان ازروش آبیاری غرقابی در بخش کشاورزی استان از جمله در کاشت هندوانه و خربزه و محصولات پرآبخواه، اظهار کرد : این شکل استفاده از آب درکشاورزی با توجه به کمبود آب  به صلاح  استان نیست و اگر واژه خیانت و جنایت را در این زمینه  به کار ببریم گزاف نیست و می توان آب ها را به سمت ایجاد فضای سبز وخرم و تفرجگاه هدایت کرد.

دادستان عمومی و  انقلاب یزد ابراز کرد : در گذشته در صورت وقوع یک تصادف در سطح شهر یزد حتی منتهی به قتل، بدون تشکیل پرونده در دادگاه با دخالت مردم مختومه می شد ولی اکنون می بینیم  در تصادفاتی که صدمه ای به دو طرف وارد نشده است منجر به دعوای خیابانی می شود که نشانگر این است آستانه تحمل و صبر و بردباری مردم کاسته شده است.یزد بانو

بخش نظردهی بسته شده است..