کارخانه کمپوست شهرداری با تجهیزات جدید راه اندازی می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر یزد: کارخانه کمپوست یکی از کارخانه‌های خوب یزد در حوزه جمع آوری، انتقال و تجزیه کمپوست برای استان است.

به گزارش یزدی نیوز عزیزالله سیفی در سخنان پیش از دستور در صحن علنی شورا گفت: کارخانه کمپوست یکی از کارخانه‌هایی است که ساخت و راه اندازی آن سال‌ها به درازا کشیده و چندین بار به خاطر مشکلات پیش رو تعطیل شده بود.

وی افزود: امیدواریم با تجهیزات جدیدی که در این کارخانه نصب شده و این تجهیزات در استان‌های دیگر هم تست شده است شاهد راه اندازی آن باشیم.

کارخانه کمپوست یکی از کارخانه‌های خوب یزد در حوزه جمع آوری، انتقال و تجزیه کمپوست برای استان است.

عضو شورای شهر همچنین با اشاره به تکمیل طرح نیمه تمام فرهنگسرای بهمن تصریح کرد: انشاءالله فاز اول فرهنگسرا در اویل سال آینده افتتاح خواهد شد.

سیفی از نهضت آسفالت شهرداری در سطح شهر به عنوان یک اقدام بسیار خوب یاد کرد و اظهار داشت: خوشبختانه حوزه معاونت زیربنایی در اسفندماه، کار را در جای جای شهر به صورت لکه گیری معابر و آسفالت شروع کرده و امیدواریم که این اقدام در سال آینده نیز ادامه یافته و مشکل آسفالت در معابر سطح شهر یزد حل شود.

وی جداسازی آب فضای سبز از آب شرب را یکی دیگر از برنامه‌های مهم شهرداری در سال آینده دانست و افزود: کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد پیگیر این موضوع است و به صورت ویژه آن را دنبال می‌کند تا انشاءالله به سرانجام برسد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..