استاندار یزد در نشست مشترک با شهرداران استان:

در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست/ دولت سیزدهم، دولت پاک و فسادستیز است

استاندار یزد با اشاره به لزوم ایجاد تحول در مدیریت امور توسط شهرداران، گفت: شهرداران باید با حرکت جهادی، مبتکرانه، نوآورانه، پیگیرانه و انقلابی اتفاقات بزرگی را در سطح شهرها رقم زنند و ادامه دهنده وضع موجود نباشند.

«مهران فاطمی» در نشست مشترک با شهرداران استان یزد، شاخص ارزیابی تحول را رضایتمندی مردم عنوان و اظهار کرد: در مسیر تحول هیچ مانعی، مانع نیست و تمام موانع با اراده، تلاش و امید از مسیر برداشته شده و مسائل و مشکلات حل و طرح‌ها به سرانجام می رسد.

استاندار با بیان این که دولت سیزدهم دولت پاک و فسادستیز است، خاطرنشان کرد: شهرداران باید به صورت مستمر فضای تحت مدیریت خود را رصد و با بهره گیری از افراد ولایتمدار، مومن به انقلاب و آرمان های انقلاب در مجموعه خود، اجازه ورود ذره ای فساد به شهرداری ها ندهند و درصورت مشاهده مصادیقی از آن، بدون اغماض برخورد کنند.

فاطمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به لزوم چابک و چالاک سازی مجموعه شهرداری‌ها و دستگاه‌ها، بر اهتمام ویژه به این مهم تاکید کرد.

وی همچنین لازمه فعالیت و مدیریت خوب شهرداران را تبادل تجربیات و مشاهده فعالیت‌های معماری، عمرانی و شهرسازی دانست و تصریح کرد: در این راستا باید علاوه بر شناسایی مجرب ترین شهرداران کشور و استفاده ازتجربیات آن ها در قالب جلسه ای با حضور شهرداران استان، فرصتی برای بازدید آن ها از پروژه های موفق و شهرداری های موفق کشور فراهم شود.

استاندار یزد در پایان بر الکترونیکی کردن امور خدمات شهری جهت کوتاه سازی فرآیندها و صرفه جویی در وقت و هزینه مردم تاکید کرد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..