لـزوم راه‌انـدازی بوستــان کتاب و کتاب فـروشی‌های مجهز در مهریز

سرپرست فرمانداری مهریز در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان بر لزوم راه‌اندازی بوستان کتاب و کتاب‌فروشی‌های مجهز در مهریز تأکید کرد.

«محمد دهقان بنادکی» در پنجمین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز، گفت: کتابخوانی اصل و اساس فعالیت‌های فرهنگی است و توسعه شهر در نتیجه توجه به مطالعه و معرفی کتاب‌های مفید و اثرگذار محقق می‌شود.

وی افزود: در خصوص کتاب و تبیین جایگاه آن در بین مردم، باید کارهای خلاقانه و نو صورت بگیرد و استعدادهای مهم در زمینه نویسندگی و سخنوری شناسایی شوند تا بتوانند آثاری بدیع و مطابق با سلیقه مخاطب امروزی خلق کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان باید به عنوان جایگاه معرفی کتاب‌های مفید، نویسندگان بومی، خیران و فعالان حوزه کتاب تبدیل شده و طرح‌های تخصصی و مناسب در راستای ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مطالعه ارائه دهد.

به گزارش یزدی نیوزو به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، وی از متولیان فرهنگی شهرستان خواست طرح‌ها و پیشنهادهای خود در خصوص ایجاد کافه کتاب، بوستان کتاب و مرکز کتاب‌فروشی بزرگ و مجهز در شهرستان و همچنین معرفی و تقدیر و تجلیل از نویسندگان بومی و کتابخوانان برتر را به انجمن کتابخانه‌های عمومی ارائه کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..