با حضور مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی کشور؛

موانع کارآفرینان و پیشران‌های طرح مشاغل خانگی در یزد بررسی شد

نشست هم‌اندیشی و بررسی چالش‌ها و مشکلات مشاغل خانگی با حضور مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور و تعدادی از کارآفرینان و پیشران‌های طرح در سالن اجتماعات سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار شد.

«محمدصادق بیجندی» معاون آموزشی و کارآفرینی جهاددانشگاهی و مدیر طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در کشور، ضمن معرفی ین طرح، به صورت مختصر مزایای اجرای این طرح نسبت به سایر طرح‌های اجرا شده در کشور را بیان کرد و نقش جهاددانشگاهی به عنوان توسعه‌دهنده، مداخله‌گر و تسهیل‌گر در اجرای هر چه بهتر طرح را تشریح کرد.

بیجندی ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده توسط کارآفرینان توسعه و پیشران‌های طرح، خواستار تلاش بیشتر جهاددانشگاهی استان یزد برای بررسی و رفع موانع کارآفرینان و پیشران‌ها و همچنین توسعه کسب و کارها شد.

«محمد زارع» معاون آموزشی و کارآفرینی سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مدیر طرح توسعه مشاغل خانگی در استان نیز به تشریح اقدامات صورت گرفته در استان طی اجرای سه فاز طرح پرداخت و مبحث اتصال به بازار را به عنوان اولویت نخست تیم اجرایی طرح در استان دانست.

سپس هر یک از کارآفرینان و پیشران‌ها ضمن معرفی کسب و کار خود به تشریح چالش‌ها و اقدامات صورت گرفته در اجرای طرح پرداختند و برای رفع موانع و همچنین ارائه پیشنهادات کاربردی جهت توسعه کسب و کارها، هم اندیشی کردند.

طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان یزد به همت جهاددانشگاهی استان یزد و همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد در حال برگزاری است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..