پارک کوهستان یزد بازپیرایی می‌شود

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد از بازپیرایی پارک کوهستان یزد شامل اقدامات عمرانی، ساماندهی فضای سبز و تجهیزات بازی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز محمد حسن منصوری زاده گفت: پارک کوهستان یزد از جمله پارک‌های بزرگ شهر یزد بوده که مورد توجه شهروندان است و مکان مناسبی برای جهت اسکان مسافران نوروزی به شمار می‌آید.

وی افزود: بر این اساس و با توجه موقعیت مکانی دارای پتانسیل مطلوب برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان، سازمان بازپیرایی مجموعه پارک کوهستان در درستور کار قرار گرفته و هم اکنون در حال اجراست.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ادامه داد: ساماندهی فضای سبز پارک، ساماندهی سیستم روشنایی سیستم صوتی پارک، ساماندهی کلی نمازخانه پارک، تنظیف و شستشوی دریاچه، تکمیل پیاده رو و سنگ فرش سکو‌های نشیمن و حفاری برای فنداسیون و آماده سازی آلاچیق از اقداماتی است که انجام می‌شود.

منصوری زاده از احداث کانال هدایت مسیر آب سطحی مجموعه شهر بازی پارک و هدایت به فضای سبز، اختصاص مکان‌های متمرکز برای تجمع زباله‌ها در سطل‌های بزرگ زباله، تامین منبع آب برای سرویس بهداشتی، کابل کشی و اجرای شبکه با نصب دستگاه‌های بلیط الکترونیکی جهت حذف بلیط کاغذی و هوشمند سازی خرید بلیط مجموعه شهر بازی پارک از دیگر اقدامات یاد کرد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..