بازار سیاه ویزیت پزشکان یزدی؛

مردم شکایت کنند متخلفان را دستگیر می‌کنیم

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد: مردم شکایت خود را در مورد نمره دهی نامناسب و بدون برنامه پزشکان در کلینیک‌ها گزارش کنند.

به گزارش دکتر نیکوکار در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد گفت: در صورتی که مردم از نمره دهی بدون حساب و کتاب برخی پزشکان در کلینیک‌ها واینکه برای بازار سیاه خرید و فروش نوبت وجود دارد شکایت کنند، به موضوع ورود و با متخلفان برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا کنون در این زمینه یک نفر دستگیر و برای وی پرونده قضایی تشکیل شده است ادامه داد: تاکنون تذکرات متعددی نیز به متخلفان داده شده است که در صورت تایید شدن تخلفشان دستگیر و تحویل مقامات قضایی خواهند شد.

دکتر نیکوکار گفت: مردم برای ثبت شکایت خود از نحوه نا مناسب و بازار سیاه نوبت دهی پزشکان کلینیک‌ها و درمانگاه‌ها می‌توانند به حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد واقع در میدان باهنر، ساختمان مرکزی مراجعه کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: بازار سیاه نوبت دهی در مطب‌ها زیر نظر نظام پزشکی هست که این موضوع از طریق خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد پیگیری خواهد شد.

چندیست در فضای مجازی خبر‌هایی مبنی بر فروش نوبت پزشکان در مطب‌ها و کلینیک‌ها خصوصا به افراد غیر بومی و با قیمت‌های گزاف مطرح شده که اعتراض مردم استان یزد را به دنبال داشته است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..