سرپرست فرمانداری یزد:

روش‌های تبلیغی با شرایط روز جامعه ارتقاء یابد

سرپرست فرمانداری یزد در دیدار رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان با وی گفت: برای دستیابی به اهداف در شرایط کنونی جامعه نیاز داریم که از روش‌های جدید تبلیغی استفاده کنیم.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و جمعی از کارکنان این اداره با سرپرست فرمانداری یزد دیدار کردند.

" مصطفی سالاری " در این دیدار با گرامیداشت سالروز تشکیل نهاد شورای عالی تبلیغات اسلامی در اول تیرماه سال ۱۳۶۰ به دستور امام خمینی (ره) اظهار داشت: وظیفه اصلی این نهاد پرداختن به امر تبلیغات دینی، هدایت های نیروهای مؤمن تشکل های مردمی، احیا و اشاعه معارف و فرهنگ تاریخ اسلام که در سیر تکاملی خود، در چهاردهم فروردین ماه ۱۳۶۸، به فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله به سازمان تبلیغات انقلاب اسلامی تغییر نام داد.

سرپرست فرمانداری یزد افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران با تشکیل این نهاد نیز به دنبال اشاعه فرهنگ اسلام ناب و صدور آرمان ها و ارزشها انقلاب در سراسر جهان بوده اند.

وی با اشاره به وجود ابزارهای و روش های تبلیغی متنوع گفت: تبلیغ و انتقال ارزشها و مفاهیم اسلامی وظیفه سنگینی است که باید با تغییرات ایجاد شده، برای انتقال مفاهیم و ارزشها ضرورت دارد تا ابتدا به شناخت کاملی از جامعه و نیازهای روز نسل جوان دست پیدا نماییم.

" سالاری " در ادامه با تأکید بر مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی تصریح کرد: موضوع تهاجم فرهنگی از سالهای بسیار دور مطرح با روشهای جدید تر ادامه خواهد داشت و ضرورت برنامه ریزی برای مقابله با آن دو چندان شده است.

سرپرست فرمانداری یزد با بیان اینکه مشارکت مردم یزد در زمینه های مختلف سابقه دیرینه ای دارد خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با برنامه ریزی اقدامات هیأت های مذهبی که به عنوان سازمان های مردم نهاد از دیر باز تا کنون مطرح بوده اند را به سمت واگذاری امور مردم به خود آنها و رفع مسائل و مشکلات فرهنگی جامعه سوق دهد.

" سالاری " در پایان از آمادگی فرمانداری یزد در کمک به پیشبرد اهداف سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک با تعامل بین بخشی که میان دستگاه های اجرایی برقرار می شود بخشی از مشکلات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز مرتفع گردد.

بخش نظردهی بسته شده است..