دیدار اعضای شورای هماهنگی ایثارگران یزدبابیت شهید صدوقی

no-thumbs

به مناسبت سالروز شهادت آیت الله صدوقی، اعضای شورای هماهنگی ایثارگران استان یزد با حضور در بیت شهید محراب به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

به گزارش یزدی نیوزاعضای شورای هماهنگی ایثارگران استان یزد، همزمان با تیرماه سالروز شهادت آیت الله صدوقی با حضور در بیت سومین شهید محراب به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله صدوقی، مدیریت و رهبری ایشان را در دوران خفقان رژیم ستمشاهی بی نظیر خواند و افزود: استان یزد با شهادت این یار صدیق انقلاب سرپرستی دانشمند را از دست داد که سالهای سال در فراقش سوخت.

احمد ابراهیمی با بیان فرازهایی از سخنان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص نقش و جایگاه ویژه شهید صدوقی در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: شهید صدوقی نه تنها رهبر قیام در یزد بلکه مشاور و دوستی امین برای امام راحل بود که در صحنه های مختلف حضور فعالی داشت.

اعضای شورای هماهنگی ایثارگران در ادامه به تشریح برنامه ها و اقدامات دستگاه خود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران پرداختند.

در ادامه حجت الاسلام محمد صدوقی نوه شهید محراب، در سخنانی با قدردانی از اقدامات انجام شده با هدف رسیدگی به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران گفت: امنیت و آسایش میهن اسلامی مرهون ایثارگری این عزیزان است و هر اقدامی از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان دستگاه های اجرایی انجام شود پاسخگوی ایثار بزرگ آنان نخواهد بود.

مسئول دفتر شهید محراب با تاکید بر لزوم بسط و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد: خدمات جانبازان و ایثارگران هرگز از یاد نخواهد رفت، زیرا اگر آن رشادتها نبود، اقتدار کشور در جهان و منطقه زبانزد نمی شد و همواره شاهد آشوب و نا امنی در کشور می بودیم.

بخش نظردهی بسته شده است..