انبار احتکار کفش‌های میلیاردی در یزد لو رفت

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از یک انبار احتکار ۳۰ میلیارد ریال انواع کفش را کشف کردند.

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با مخلان نظام اقتصادی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یزد با اقدامات اطلاعاتی از وجود محل احتکار کالاهای اساسی، مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران با تحقیقات میدانی مکان دقیق این انبار را در شهر یزد شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی از محل بازدید کردند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در بازرسی انجام شده ۴۳ هزار جفت انواع کفش احتکار شده کشف شد که کارشناسان ارزش آن را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار بهدانی‌فرد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر شده است، تصریح کرد: متهم قصد داشت با سوء استفاده از وضعیت اقتصادی و نزدیکی به شب عید، این کالاها را به قیمت‌های بالاتری عرضه و به فروش برساند که به مقامات قانونی معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان همچنین از کشف یک انبار ۲۱ تن شکر احتکار شده خبر داد و گفت: ماموران پس از اطلاع از وجود این انبار، با انجام اقدامات نامحسوس و اشراف اطلاعاتی، مکان دقیق نگهداری این کالاها را در شهر یزد شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی از محل بازدید کردند.

وی گفت: ماموران در بازرسی انجام شده ۲۱ شکر احتکار شده را کشف که کارشناسان ارزش این محموله را سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

بهدانی فرد در پایان نیز خاطرنشان کرد: در همین رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..