آمار پایین واکسیناسیون در میبد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد: مسئولان شهرستان میبد برای افزایش آمار واکسیناسیون تدبیر بیندیشند.

به گزارش یزدی نیوز، دکتر میرزایی در مراسم معرفی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان میبد گفت: در پرتو شیوع گسترده سویه اومیکرون، بالا بردن آمار پوشش واکسیناسیون از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: از ۱۸ بیمار بستری در بیمارستان میبد، ۱۰ بیمار واکسن کرونا دریافت نکرده یا ناقص دریافت کرده اند. مسئولان شهرستان و مدیریت جدید شبکه بهداشت و درمان باید برای افزایش آمار واکسیناسیون تدبیر بیاندیشند.

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان میبد هم با اشاره به بستری ۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان این شهر تصریح کرد: وضعیت سیر اومیکرون در این شهرستان سبب افزایش بیماران سرپایی، بستری و مرگ و میر شده است.

دکتر کمال یزدی بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دوز‌های دوم و سوم واکسن تأکید کرد و اظهار داشت: متاسفانه شهرستان میبد همچنان با ۸۷ درصد واکسیناسیون در پایین‌ترین جایگاه استان قرار دارد.

وی ادامه داد: همه مراکز جامع سلامت، پایگاه‌ها و خانه‌های بهداشت میبد صبح‌ها باز بوده و مرکز تجمیعی واکسیناسیون مصلی آیت الله اعرافی هم عصر‌ها آماده ارائه خدمات واکسیناسیون برای مراجعه کنندگان است.

گفتنی است در این مراسم از خدمات دکتر مهدی حفیظی قدردانی و دکتر کمال یزدی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان میبد معرفی شد.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..