نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:

ایستگاه راه آهن اشکذر تکمیل و ساماندهی شود

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بر ضرورت تکمیل و ساماندهی ایستگاه راه آهن اشکذر تاکید کرد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصالح جوکار،  در دیدار با فرماندار اشکذر با اشاره به اینکه فعالیت‌ها نباید دچار روزمرگی شود، اظهار داشت: در طول سال گذشته دستورات خوبی برای توسعه شهرستان اشکذر در حوزه‌های مختلف از جمله راه‌آهن و ایستگاه آن گرفته شد اما متاسفانه پیگیری لازم از سوی شهرستان برای آن انجام نگرفت.

وی بیان کرد: برای برخی موارد اعتبار خوبی در نظر گرفته می‌شود اما فقط به دلیل اینکه اداره مربوطه پیگیری لازم را انجام نمی‌دهد، این اعتبار از دست می‌رود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بر ضرورت ساماندهی ایستگاه راه آهن و مسیر دسترسی آن در شهرستان اشکذر تاکید کرد و گفت: این پروژه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و با توجه به دستوراتی که در مورد آن از وزارتخانه اخذ شده، لازم است که با اولویت بالا در دستور کار مسئولان شهرستان قرار گیرد.

جوکار همچنین با اشاره به صنایع مختلفی که در شهرستان اشکذر فعالیت دارند، عنوان کرد: صنایع و معادن باید نسبت به انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود حساسیت بیشتری داشته باشند تا در کنار آلایندگی‌ها و مشکلاتی که دارند، زمینه رفع مشکلات مردم هم به وجود آید.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر ضرورت توجه به آمایش سرزمینی در صدور مجوز صنایع گفت: شهرستان اشکذر دارای شرایط خاصی است و نباید هر نوع صنعتی به ویژه صنایع آلاینده در این شهرستان مجوز دریافت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تمام بخش‌های شهرستان باید با یکدیگر همدلی و همراهی داشته باشند، اظهار داشت: اگر همدلی و همراهی باشد بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود ولی در صورتی که این همدلی را نداشته باشیم، نمی‌توان آنگونه که باید و شاید در مسیر توسعه حرکت کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..