پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت عروج فرمانده اسبق تیپ الغدیر

استاندار یزد با صدور پیامی عروج شهادت گونه جانباز سرافراز سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز، در پیام تسلیت مهران فاطمی به مناسبت ارتحال جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه آمده است: با صلوات بر محمد و آل محمد (ص)، خبر عروج شهادت گونه جانباز سرافراز و سردار دلاور میدان‌های جهاد و شهادت، سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد، جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه، موجب تالم و تأثر عمیق اینجانب گردید.

ثمره زندگی آن مرد الهی با مجاهدت و جهاد فی سبیل الله در عرصه‌های ایثار و نثار دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خدمت صادقانه و فرماندهی دلاورانه در مسئولیت‌های خطیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه تیپ سرافراز الغدیر استان، به رغم همه دشواری‌های جسمی ناشی از عوارض شیمیایی به یادگار مانده از دوران جنگ تحمیلی، در راستای اطاعت محض از امام راحل عظیم الشان (قدس سره الشریف) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برگ زرینی است که در پرونده آن سردار سرافراز سپاه اسلام می‌درخشد.

امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و در خوان گسترده اولیاء الله و همرزمان شهیدش میهمان گرداند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به مقام شامخ آن عزیز و عرض تسلیت به محضر مبارک فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی)، بیت مکرم و تمامی پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی، برای جمیع بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در زادروز مولای متقیان امیرالمومنین علی علیه السلام روح پر فتوح جانباز عالیقدر سردار رشید سپاه اسلام “سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد” جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشتازان هشت دفاع مقدس به دلیل عوارض ناشی از جراحات شیمیایی زمان جنگ، آسمانی شد.

در کارنامه این فرمانده سپاه، فرماندهی در مناطق عملیاتی و فرماندهی در تیپ الغدیر استان یزد، تیپ قائم آل محمد (عج) استان سمنان، لشکر ۱۶ قدس گیلان، لشکر ۱۷ علی بن ابیطالب (ع) و سپاه استان قم به ثبت رسیده است.

 

همچنین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در پیامی جداگانه عروج فرمانده اسبق تیپ الغدیر را تسلیت گفت.
در پیام سرتیپ دوم پاسدار رضا پورشمسی آمده:

عروج شهادت گونه سردار فداکار سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگر‌های هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق تیپ همیشه پیروز ۱۸ الغدیر استان یزد موجب تأسف و تأثر فراوان اینجانب و همه هم رزمانش در سپاه الغدیر استان یزد شد.

بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار سرافراز سپاه اسلام، در سنگرهایی، چون دفاع مقدس و دیگر سنگر‌های حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکر‌ها و تیپ‌های رزمی و سپاه‌های استانی به ویژه در استان‌های سمنان، گیلان، قم و یزد، برای همیشه در خاطره تاریخی مردم عزیز ایران اسلامی ماندگار خواهد ماند.

اینجانب درگذشت سرباز اسلام سردار مهدوی نژاد را محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده معظم ایشان و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند منان برای روح پر فتوح ایشان همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را مسئلت می‌نمایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر استان یزد هم در پیامی عروج شهادت گونه سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت کاظم کریم بیکی آمده است :
عروج شهادت گونه جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد (طاب ثراه) موجب تألم و تأثر خاطر اینجانب گردید.

نقش‌آفرینی اثرگذار و رشادت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر این جانباز شجاع، ولایتمدار و مؤمن در پاسداری از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن در جایگاه های مختلف به خصوص فرماندهی تیپ ۱۸ الغدیر استان یزد، نمونه ای بارز از یک فرمانده با اخلاق و الگو برای فرماندهان، مدیران و نسل جوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فقدان این رزمنده مجاهد و ولایی که سابقه ای درخشان در ایثار و فداکاری و خدمت به مردم را در کارنامه چهل ساله خدمت خود دارد را به محضر فرمانده معظم کل قوا (حفظه الله)، خانواده محترم ایشان، فرماندهان و همرزمان ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن سردار گرانقدر علو درجات و رحمت واسعه الهی در این ماه عزیز و همنشینی با حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام را خواستارم.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..