امام جمعه یزد:

انقلاب اسلامی ایران تحت تعالیم اهل‌بیت(ع) به پیروزی رسید

امام جمعه یزد با اشاره به سیره اهل‌بیت(ع) به ویژه حضرت علی(ع) گفت: انقلاب اسلامی ایران نیز تحت تعالیم اهل‌بیت(ع) به پیروزی رسید.

به گزارش یزدی نیوز، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار با خانواده سادات شهدای بازاریان با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام علی (ع) اظهار داشت: سیره امیرالمومنان و روحیات ایشان در همه زمینه‌ها سرآمد است و بسیاری از فضائل آن حضرت را انبیا الهی نیز ندارند که از آن جمله می‌توان به ولادت ایشان در خانه کعبه اشاره کرد.

وی عنوان کرد: حضرت علی (ع) در خانه خدا به دنیا آمد و در خانه خدا نیز به شهادت رسید و این بزرگترین فضیلت آن حضرت است و ما باید شاکر خداوند متعال باشیم که ما را جزو دوستان و شیعیان حضرت علی (ع) قرار داده است.

ناصری با بیان اینکه این امر از عنایات الهی است، افزود: باید تلاش کنیم نسل خود را طوری تربیت کنیم که دوستدار و شیعه حضرت علی (ع) باشد، عنوان کرد: خدمت در مسیر اهل بیت (ع) خود بالاترین پیشرفت و ترقی و حرکت در مسیر تعالی است.

امام جمعه یزد ادامه داد: انقلاب ما تحت تعالیم الهی و تعالیم اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و بر پایه همین تعالیم، ریشه طاغوت بریده شد و ظلم‌هایی که کردند، ریشه کن شد.

وی با اشاره به اینکه موزه‌های انگلیس و فرانسه مملو از اموال ایران است، عنوان کرد: اینها سالهای سال کشور ما را تاراج کردند و شاه کشور نیز نوکر آنها بود اما اکنون آزادیم و گرچه آزار و تحریم دارند اما این تحریم‌ها عامل رشد است.

ناصری تاکید کرد: اگر در این مسیر امید به عنایات حق و توکل قوی داشته باشیم، در چند سال آینده از هر نظر جزو رتبه‌های اول دنیا خواهیم شد و جهان اسلام به انقلاب اسلامی ایران افتخار خواهد کرد.

امام جمعه یزد ادامه داد: امروز بسیاری از کشورهای اسلامی، خود را مدیون ایران می‌دانند و به رغم همه تبلیغات سوئی که نسبت به انقلاب و نظام اسلامی وجود دارد، پیشرفت و ایستادگی خود را مرهون انقلاب و افراد آزاده ای همچون حاج قاسم سلیمانی می‌دانند.

ناصری تصریح کرد: باید قدر انقلاب را بدانیم و هرچه در توان داریم برای خدمت به مردم و انقلاب به کار بگیریم و تلاش کنیم انقلاب را به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) برسانیم.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) معتقد بود که انقلاب ما مقدمه انقلاب امام زمان است، عنوان کرد: باید در مسیر پاسداری از این انقلاب مقاومت کنیم و بدانیم که عنایت خدا متوجه این انقلاب است و این انقلاب به پیروزی نهایی خواهد رسید اما باید توکل و استقامت داشته باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..