لزوم بازگشت درآمد‌های واریز شده خزانه به استان یزد

نماینده یزد و اشکذر: بازگشت بخشی از درآمد‌های استان که به خزانه واریز شده، از اهمیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش یزدی نیوز، محمدصالح جوکار در دیدار با مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: سازمان برنامه و بودجه در سطح استانی و ملی تاثیر بسیار مهمی در مسائل کلان جامعه دارد.

وی با تاکید بر آمادگی کامل نمایندگان برای همراهی با دولت در بحث تدوین بودجه افزود: مصوبات کمیسیون تلفیق بارگذاری شده و نمایندگان پیشنهادات خود را ارائه کرده‌اند.

نماینده یزد و اشکذر با بیان اینکه مسائل مهم استان از جمله آب، بحث فرونشست و خشکسالی، توسعه استان در حوزه‌های مختلف باید در بودجه مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: یکی از مباحث مهمی که باید در بودجه به آن توجه شود، ضرورت بازگشت بخشی از درآمد‌های استان است که به خزانه واریز می‌شود.

جوکار بر لزوم مصرف این درآمد‌ها در راستای توسعه استان تأکید کرد و اظهار داشت: این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر یک از مدیران باید پیشنهادات خود در ارتباط با بهبود وضعیت ارائه کنند.

وی خواستار توسعه اختیارات استانی در بودجه شد و گفت: این موضوع زمینه رفع مشکلات را بیش از پیش فراهم می‌کند.

جوکار همچنین با اشاره به مشکلات زیرساختی استان یزد در حوزه زیرساخت ورزش و جوانان افزود: در هشت سال گذشته، چیزی غیر از ضرر و نارضایتی در این حوزه شاهد نبودیم و مردم، ورزشکاران و هیئت‌ها گلایه‌مند هستند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..