نخستین آزمایشگاه همکار دامپزشکی در استان یزد راه‌اندازی شد

مدیر کل دامپزشکی استان یزد از راه اندازی نخستین آزمایشگاه همکار این اداره کل در راستای افزایش سرعت ارائه خدمت به شهروندان و حمایت از بخش خصوصی خبر داد.

«علی فاتحی‌نیا» ضمن اعلام این خبر گفت: ایجاد آزمایشگاه‌های همکار نقش اساسی در سهولت‌بخشی و افزایش سرعت ارائه خدمت به متقاضیان دارد.

وی با بیان آن که این مهم تأثیر بسزایی در کنترل کیفیت موادغذایی دارد، گفت: آزمون‌های کیفی میکروبی در محصولات خام دامی جزو خدمات مورد ارائه این آزمایشگاه است.

فاتحی‌نیا افزود: مهمترین هدف از ایجاد این بستر مناسب، خدمات‌رسانی با دقت و صحت بالا و در کمترین زمان ممکن به بهره‌برداران، مردم و اهالی استان است که این امکان به واسطه حضور کارشناسان متخصص و وجود دستگاه‌های پیشرفته آزمایشگاهی در این مکان فراهم شده است.

مدیر کل دامپزشکی استان در ادامه گفت: ارائه خدمات بهداشتی به جامعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است و وجود و فعالیت بخش خصوصی دامپزشکی می تواند نقش مهم در حوزه فعالیت های کاری دامپزشکی و پیشگیری و کاهش بیماری ها داشته باشد و همچنین زمینه اشتغال زایی را فراهم کند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی دامپزشکی یزد، این مسئول در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این مجموعه، گفت: نقش تأثیرگذار این مرکز در تشخیص سریع بیماری‌ها و صرفه جویی در زمان، می‌تواند اثر مثبت در پیشگیری از شیوع و اشاعه انواع بیماری‌ها و حفظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه داشته باشد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..