بیانیه بسیج رسانه استان یزد؛

اصحاب رسانه یزد در ۲۲ بهمن در مسیر جهاد تبیین نقش آفرینی کردند

بسیج رسانه استان یزد با صدور بیانیه ای ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان یزد اعلام کرد: اصحاب رسانه یزد در 22 بهمن در مسیر جهاد تبیین نقش آفرینی کردند.

به گزارش یزدی نیوز، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سازمان بسیج رسانه استان یزد به پاس حضور حماسی مردم و تلاش‌های اهالی رسانه در پوشش حماسه بزرگ ۲۲ بهمن، آورده است: یوم الله ۲۲ بهمن هرسال روز تجدید میثاق دوباره ملت همیشه در صحنه ایران و استان دارالعباده یزد با آرمان‌های امام راحل است که استقلال، آزادی و خودباوری را برای مردم به ارمغان آورد.

اگرچه به دلیل وجود بیماری کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت مردم، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز همانند سال گذشته و به صورت خودرویی و موتوری برگزار شد؛ مردم عزتمند، غیور و انقلابی استان همراه و هم پای ملت رشید کشورمان در این مناسبت باز هم خوش درخشیدند و در صحنه حضوری ارزشمند داشتند که جای بسی قدردانی دارد.

در کنار حماسه آفرینی مردم عزیز استان؛ اصحاب رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان، تصویربرداران و تولید کنندگان محتوا در فضای مجازی نیز همچون تمامی عرصه‌ها در این ایام و به ویژه

باید به همه این عزیزان به عنوان تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دست مریزاد و خدا قوت گفت.

سازمان بسیج رسانه استان با قدردانی و سپاس از حضور گرم و پرشور آحاد مردم عزیز و علی‌الخصوص سنگر سازان بی سنگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، برای همه خواهران و برادران ارجمند، متدین و وفادار رسانه به نظام و کشور آرزوی سلامتی کرده است.

بسیج رسانه استان یزد اظهار امیدواری کرده که در سایه توجهات و الطاف خداوندی و با کمک اصحاب رسانه بتواند بیش از گذشته با کار و تلاش زمینه خدمت و رضایت‌مندی در زمینه ارتقای سطح رسانه‌ای و رفع دغدغه معیشت آنان در حد وسع و توان گام برداشته و موجبات شکوفایی و بالندگی فرهنگ و هنر این مرزوبوم را فراهم آورد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..