بازدید معاون اول رییس جمهور از غرفه پیشگامان

معاون اول رییس جمهور در مراسم افتتاح ۱۰۲ طرح بخش تعاون از غرفه گروه تعاونی پیشگامان بازدید کرد.

به گزارش یزدی نیوز محمد مخبر معاون اول رییس جمهور با حضور در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ضمن افتتاح همزمان ۱۰۲ طرح از طریق ویدئو کنفرانس به همراه وزیر تعاون و جمعی از مسئولین از نمایشگاه و غرفه گروه تعاونی پیشگامان که در حاشیه این مراسم برپا شده بود بازدید کرد.

در این بازدید معاون اول رییس جمهور در جریان روند فعالیت های گروه تعاونی پیشگامان قرار گرفت و ابراز خرسندی کرد که مجموعه ای در قالب تعاون موفق به انجام پروژه های بزرگ در حوزه های مختلف شده است. مخبر رمز موفقیت ورود پیشگامان به حوزه های کشاورزی و صنعت را تمرکز برروی حوزه های فوق و کاهش قیمت اقلام مورد نیاز بازار برای مصرف کننده دانست.

معاون اول رییس جمهور در آیین افتتاح طرح های بخش تعاون گفت: تعاون در حقیقت حلقه گمشده برای حصول نتیجه پایدار در امور اقتصادی، تولیدی و خدماتی است و یکی از برکات وجود تعاونی ها اتحادی است که میان افراد ایجاد می کند و به دلیل آنکه اعضای تعاونی ها سرنوشت و منافع مشترک دارند انرژی آنها مضاعف شده و با هم افزایی و همگرایی بیشتر فعالیت می کنند.

مخبر با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه تعاونی ها و همچنین نمایشگاهی افزود: وجود این همه ظرفیت و استعداد در کشور می تواند بستر های لازم را برای بی نیازی از نفت و منابع طبیعی فراهم کند.

وی در پایان افزود: باید کارها را به دست مردم بسپاریم و امور را به مردم واگذار کنیم که این امر با توسعه تعاونی ها قابل انجام است و تعاونی ها می توانند خدمات را با استفاده از فناوری و نرم افزارهای مختلف به منازل مردم ببرند.

بخش نظردهی بسته شده است..