امام جمعه مهریز:

التزام به شاخص های انقلابی راه علاج نقاط ضعف کشور است

امام جمعه مهریز گفت: امروز التزام به شاخص های انقلابی از جمله اتحاد مسئولان و مردم راه علاج نقاط ضعف ملت ایران است.

به گزارش یزدی نیوز، حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن تبریک ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز التزام به شاخص های انقلابی راه علاج نقاط ضعف ملت ایران است.

وی افزود: دشمن راه‌های زیادی را برای ضربه زدن به کشور ایران امتحان می کند اما باید با بصیرت و هوشیاری راه نفوذ او را سد کرد.

محی الدینی ادامه داد: مهمترین شعار دولت سیزدهم غافل نشدن از ارزش های انقلابی و اسلامی است و این شعار راه علاج نقاط ضعف کشور است.

وی بیان کرد: امروز همه مسئولان کشور از نیروهای جهادی، انقلابی و پرتلاش هستند که یاری مردم را برای رسیدن به اهداف عالی می طلبند.

محی الدینی عنوان کرد: مسئولان و مردم باید با یکدیگر متحد و همراه باشند و فریب تبلیغات سوء را نخورند.

وی با اشاره به عقب نشینی دولت آمریکا در مقابل ایران تصریح کرد: متخصصان آمریکایی با صراحت بیان کردند که در تحریم هایی که علیه کشورهای مختلف به خصوص ایران انجام داده هیچ غلطی نتوانسته بکند و به اهداف خود نرسیده است.

محی الدینی گفت: معیشت مردم بسیار سخت شده و قیمت های کالاهای اساسی مردم روز به روز افزایش می یابد که این مشکل باید رفع شود.

وی با اشاره به اینکه در اقتصاد باید متکی به توان داخلی بود تأکید کرد: مردم به مسئولان اعتماد دارند آنها هم باید طعم خدمت و آسایش و رفاه را به ملت ایران بچشانند.

محی الدینی در بخش دیگر سخنان خود ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) بیان کرد: امیرالمومنین زیباترین ولادت را در میان تمام انسان های روی زمین داشته و در بهترین نقطه زمین یعنی خانه خدا متولد شده اند.

وی عنوان کرد: باید زهد و پارسایی، عبادت و ستایش، دانایی و بصیرت، شجاعت و دلاوری، سیاست و حکومت داری امیرالمومنین سرلوحه و الگوی زندگی همه شیعیان باشد.

محی الدینی با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا برگزاری اعتکاف امکان پذیر نیست، اظهار داشت: با این حال مومنان در این سه روز تمرین بندگی و روزه داری را فراموش نکنند.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..