فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا:

ایران اسلامی همواره در برابر اتحاد شرق و غرب عالم پیروز است

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا گفت: ایران اسلامی همواره در برابر اتحاد شرق و غرب عالم پیروز است زیرا انقلاب ما الهی است و عنایت الهی همواره شامل حال انقلاب و ملت ماست.

به گزارش یزدی نیوز سردار محمدحسین سپهر در جمع مردم یزد قبل از خطبه های نمازجمعه با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی موجب افتخاری بزرگ برای جهان اسلام در مبارزه با استکبار شرق و غرب عالم شد و برای اولین بار شرق و غرب در مقابله با جمهوری اسلامی متحد شدند تا هم مانع شکل گیری انقلاب شوند و هم بعد از پیروزی، عامل سرنگونی نظام اسلامی شوند.

وی ادامه داد: کشور ایران تا سال ۱۳۳۲ توسط انگلستان اداره می شد و آنها برتمام امور کشور احاطه داشتند و بعد از کودتای ۲۸ مرداد آمریکا بر این کشور حاکم شد و تمام امور با هماهنگی آمریکای خبیث بود، حتی تا دو قرن قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمام حاکمان و وزرا و مسئولان جمهوری اسلامی را استکبار تعیین می کردند.

سپهر عنوان کرد: هر ابرقدرتی چشم طمع به خاک کشور ما داشته بخشی از خاک کشور مارا جدا کردند و همین اقدامات باعث جدایی بیش از دو سوم کشور شد که این جنایت ها از خاطر مردم ایران محو نخواهد شد.

وی ادامه داد: نفت ایران تحت اختیار آمریکایی ها بود و بیش از ۹۰ درصد در اختیار آنها بود و بقیه نیز صرف خرید تسلیحات از آمریکا برای حفظ منافع آمریکا در منطقه می شد.

سپهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر تبیین دستاوردها و خباثت های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: آنقدر کشور ایران وابسته بود که زمانی انورسادات با رژیم صهیونیستی آشتی کرد یک میلیارد دلار هدیه و تشویقی به رئیس جمهور خائن مصر داد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها هر جنایتی دوست داشتند در ایران انجام می دادند، عنوان کرد: در خاطرات رئیس جمهور آمریکا آمده که شاه امر و نهی ما را گوش می کند و روسای کشورهای استکبار می گفتند از دست دادن ایران بزرگترین ضربه به آنها بوده است.

سپهر ادامه داد: اگر بخواهیم در مورد توطئه های دشمن در دوران قبل و در دوران بعد از انقلاب صحبت کنیم طوماری بلند می شود که عامل شرمساری استکبار خواهد بود آنها از فتنه، تحریم، ترور، جاسوسی و جنگ و … کوتاهی نکردند اما نظام جمهوری اسلامی ایران مقاومت کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: امروز نیاز داریم که در بحث مقابله با بیماری کرونا، کشورهای استکباری اعلام کرده بودند ایران در هرزمینه ای تسلیم نشده ولی در زمنیه این بیماری تسلیم خواهد شد چون واکسن، زیرساخت و دارو ندارد ولی به لطف پروردگار امروز جزو پنج تولید کننده واکسن دنیا هستیم.

وی ادامه داد: در بحث مدیریت بیماری کرونا بسیجیان، اعضای هلال احمر طرح شهید سلیمانی را اجرا کردند و امروز جزو کشورهای موفق در زمینه مدیریت بیماری کرونا هستیم که اینها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا با توصیه به مردم به تبعیت از سخنان رهبری در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی و تزریق واکسن گفت: امروز می خواهیم بازار، دانشگاه‌ها و مدارس باز باشد مستلزم همکاری همگان است و این بیماری را مغلوب اراده های ایمان خود کنیم.

وی ادامه داد: به دنیا باید ثابت کنیم که رهبری فقهی ما برای مسائل روز بهترین واکنش ها و مدیریت ها را دارد و برای همین حتماً واکسن ها را تزریق کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید.

سپهر بیان کرد: مدیران باید با روحیه جهادی و انقلابی تلاش کنند و این روحیه را نشان دهند و از دشمنان داخلی و خارجی نترسند زیرا به فضل الهی آنها از ما می ترسند بنابراین باید بدون واهمه از آنها و بدون تاثیر گرفتن از عملیات های روانی آنها، کار خود را انجام دهیم.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..