گاز به شهر خرانق رسید

مهران فاطمی در آئین بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به شهر خرانق و روستاهای تابعه در شهرستان اردکان، ضمن تبریک فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن گفت: مردم ما با حضور باشکوه خود در راهپیمایی امروز، نشان دادند که همچنان وفادار و پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل عظیم‌الشان، شهدای بزرگوار و انقلاب هستند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز وظایف مسئولان را سنگین‌تر از گذشته کرد، خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولین اخلاص در برابر خدا، اطاعات از اوامر ولی امر مسلمین به عنوان ستون خیمه انقلاب و نیز صداقت، شفافیت و خدمت بیش از پیش در برابر مردم است.

استاندار یزد در ادامه خدمت بی‌منت به مردم و کارگری و نوکری مردم را از افتخارات خود دانست.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه موضوع پیگیری مباحث مربوط به جاده طریق الرضا (ع) در راس مطالبات مردم این منطقه قرار دارد، اظهارداشت: در جریان سفر رئیس جمهور به استان یزد، مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال برای ۶۰ کیلومتر این جاده در افق ۱۴۰۱ تخصیص یافت.

دکتر فاطمی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده ۱۵۰ کیلومتر این جاده نیز در کمترین زمان ممکن و با همکاری سه معدنی که ادوات و ماشین آلات آنها بیشتر از این جاده عبور می‌کند؛ پیگیری و عملیاتی می‌شود.

استاندار یزد همچنین به لزوم تامین آب پایدار برای این بخش پرداخت و گفت: تمام تلاش خود را برای تامین آب شرب باکیفیت و پایدار برای مردم این منطقه بکار خواهیم بست.

وی در بخش دیگری از سخنانش از ظرفیت‌های میراثی و بافت تاریخی بخش خرانق به عنوان یک فرصت بی‌بدیل برای توسعه این بخش یاد کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحول سیمای پیشرفت و تعالی این بخش با محوریت مسائل میراثی و بافت تاریخی انجام خواهد شد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..