اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در یزد

فرمانده انتظامی یزد از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در راستای ارتقای امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سرهنگ سعید زینلی گفت: با هدف ارتقای کمی و کیفی نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان آرامش شهروندان، طرح‌های متعدد شناسایی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار دارد که به صورت مستمر اجرا می‌شوند.

وی افزود: به همین منظور پاکسازی نقاط آلوده از لوث فروشندگان مواد مخدر، معتادان، سارقان در دستور کار قرار گرفته است.

زینلی با اشاره به پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها درطی اجرای این طرح تصریح کرد: این قبیل اماکن تفریحی نباید به مکان تجمع و آمد و شد ولگردان و معتادان تبدیل شود و برای ایجاد محیط‌های تفریحی سالم و شاداب علاوه بر پلیس، سایر دستگاه‌های مربوط نیز باید در این باره طرح و برنامه ریزی داشته باشند.

فرمانده انتظامی یزد ادامه داد: بازرسی‌های غیرمترقبه از اصناف از قبیل قهوه خانه ها، سفره خانه ها، مراکز خرید و برخورد قانونی با اشخاصی که اقدام به فعالیت و خرید و فروش تجهیزات غیرمجاز و ناسالم می‌کنند از دیگر برنامه‌های این طرح است که منجر به پلمپ این قبیل مراکز با دستور مقام قضائی می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد درپایان گفت: افزایش ضریب امنیت اجتماعی نیازمند همکاری و هم افزایی همه دستگاه‌ها و آحاد مردم بوده و با مشارکت همگانی است که دستاورد‌های پلیس خدمتگزار پایدار خواهد بود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..