افتتاح ۱۵ طرح شهرستان اشکذر همزمان با ایام الله دهه فجر

۱۵ طرح صنعتی، عمرانی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در مراسمی که به همین منظور با حضور «علی‌اکبر عزیزی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیر عامل شرکت گاز استان، سرپرست فرمانداری شهرستان اشکذر، اعضای شورای تأمین، بخشداران و جمعی دیگر از مسئولان استان و شهرستان اشکذر برگزار شد، طرح‌های‌ گازرسانی به شش روستای بخش خضرآباد، واحد پرورش شترمرغ و مجتمع نان خشکه‌پزی اثنی‌عشر به صورت نمادین افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

معاون استاندار در مراسم افتتاح طرح گازرسانی به شش روستای بخش خضرآباد، ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های شرکت گاز استان، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستاهای باقی‌مانده شهرستان اشکذر هدیه ناقابلی است که این روزها در دهه فجر انقلاب اسلامی به مردم اهدا می‌شود و می‌تواند زمینه رشد اقتصادی منطقه و مهاجرت معکوس را فراهم کند.

به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، غبارروبی و گلباران قبور شهدای بخش خضرآباد و زیارت امامزاده سید کافی و برگزاری نشست ستاد کرونای شهرستان اشکذر از دیگر برنامه‌های حضور معاون سیاسی استانداری یزد در این شهرستان بود.

منبع:ایسنایزد

بخش نظردهی بسته شده است..