امام جمعه اردکان:

توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی آن دارد

امام جمعه اردکان ضمن توصیه به مسئولان شهری در جهت ایجاد وحدت و آرامش درونی شهر برای توسعه و پیشرفت شهر، ملاک اصلی در سنجش اعمال را نه در کثرت آنها بلکه در حسنه بودنشان دانست.

حجت‌الاسلام «سید اسماعیل شاکر» در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرانق و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر اردکان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده، اقدامات خوبی از سوی شهرداری تازه تاسیس خرانق برای ایام دهه مبارک فجر و استقبال از نوروز ۱۴۰۱ انجام شده است.

وی اعلام کرد: تنها مقوله جهت پیشبرد اهداف شهر خرانق و اردکان، وحدت و تعامل اعضای شورای اسلامی شهر اردکان و خرانق با همدیگر است که ضمن ایجاد پیشرفت در این شهر تازه تاسیس، ناملایمات نیز از بین می‌برد.

امام جمعه اردکان گفت: اگر وحدت و انسجام بین مسئولان شهر متزلل شود، در پیشبرد اقدامات شهر دچار مشکل خواهید شد لذا برای توسعه شهر نیاز به وحدت و آرامش درونی شهر است.

شاکر در پایان سخنانش با بیان اینکه کثرت اعمال ملاک خوبی نیست، عنوان کرد: ملاک اصلی در سنجش اعمال، حسنه بودن آن است بنابراین باید تلاش کنیم در اعمال خود رضای خدا و مردم را مدنظر داشته باشیم.

«عبدالرسول یزدی» شهردار خرانق نیز در این دیدار گفت: با توجه به ارتقای خرانق به شهر، مردم باید این تفاوت را کنند که در همین راستا در حال ایجاد تحولاتی در خرانق برای ایام نوروز ۱۴۰۱ هستیم که پیشرفت‌ فیزیکی برخی از این طرحها در حال حاضر ۵۰ درصد است.

این مسئول از جمله این طرح‌ها به تعویض سنگ جدول معابر، بازپیرایی پارک‌ها، ساماندهی پیاده‌روها و فضالی سبز و نصب پرچم و المان در این شهر اشاره کرد و گفت: همچنین تکریم ارباب رجوع را در دستور کار قرار دادیم و امیدواریم علاوه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خرانقی، به مسافران به ویژه زائران رضوی در این مسیر خدمات شایسته‌ای ارائه کنیم.

بخش نظردهی بسته شده است..