فرماندار میبد:

۸۱ پروژه نیمه تمام میبد در دهه فجر بهره برداری می شود

فرماندار میبد با اشاره به اینکه بالغ بر ۲۰۰ طرح نیمه تمام در شهرستان میبد وجود دارد، گفت: در دهه فجر امسال، ۸۱ مورد از این طرح‌ها تکمیل و بهره برداری می شود.

به گزارش یزدی نیوز، سیدجمال سجادی پور  در نشستی خبری به مناسبت ایام دهه فجر اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه فجر، ۸۱ پروژه عمرانی با سرمایه گذاری ۷۶۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۴۸۰ نفر در میبد افتتاح و بهره برداری می شود.

وی با بیان اینکه در میبد بالغ بر ۲۰۰ طرح نیمه تمام در بخش های مختلف با پیشرفت‌های فیزیکی مختلف وجود دارد، عنوان کرد: تمامی طرح‌های دهه فجر امسال، طرح‌های نیمه تمامی است که برخی از آنها سالها در انتظار اعتبار بودند.

فرماندار میبد بیان کرد: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف آموزشی، کشاورزی و منابع طبیعی، برق رسانی، گازرسانی، صنعتی و … اجرا می شود.

سجادی پور با بیان اینکه عمده سرمایه گذاری انجام شده در طرح های دهه فجر مربوط به حوزه صنعت است، اظهار داشت: ۴۴۰ میلیارد تومان از ۷۶۰ میلیارد سرمایه گذاری صورت گرفته، مربوط به حوزه صنعت است.

وی ادامه داد: این پروژه ها قرار است فردا، بیستم بهمن ماه با حضور شاه حسینی، معاون استاندار یزد افتتاح شود.

فرماندار میبد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تلاش ما ایجاد صنایع سبز در میبد است، افزود: تلاش ما این هدایت صنعت میبد به سمت صنایع دانش بنیان است.

سجادی پور تصریح کرد: در میبد در زمینه های فضای سبز، صنایع دستی و گردشگری غفلت‌های بسیاری صورت گرفته و ما در صدد جبران این غفلت‌ها و تقویت این موارد هستیم.

بخش نظردهی بسته شده است..