مرکز تجمیعی واکسیناسیون در هلال احمر زارچ راه‌اندازی شد

مرکز تجمیعی واکسیناسیون سردار دل‌ها با حضور جمعی از مسئولان، امام جمعه و بخشدار زارچ در ساختمان مرکز امور جوانان هلال احمر زارچ افتتاح شد.

به گزارش یزدی نیوز، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، عصر سه شنبه در مراسم افتتاح این مرکز اظهار داشت: قرار است در این مرکز با همکاری نیروهای مرکز بهداشت عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به همشهریان زارچ ارائه خدمات واکسیناسیون کرونا انجام شود.

وهاب نخلبند یزدی با بیان اینکه افتتاح مراکز جدید باعث افزایش سرعت واکسیناسیون خواهد شد، افزود: در این مرکز، واکسن های ایران برکت، آسترازنکا، سینوفارم و اسپایکوژن موجود است که مراجعه‌کنندگان می توانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد با اشاره به همکاری مناسب بین بخشی سایر دستگاه‌ها تاکید کرد: این طرح ارزشمند که در راستای اصول و اهداف عالی جمعیت هلال احمر به مرحله اجرا در آمده، با همکاری مرکز بهداشت و بخشداری آغاز به کار کرده است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان یزد و مرکز امور جوانان هلال احمر زارچ با تمام ظرفیت امدادی و پشتیبانی و بکارگیری توان داوطلبان و جوانان همواره در کنار مردم خواهد بود و از ارائه هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..