رئیس کل دادگستری استان یزد:

گذشته و پیشرفت‌های امروز کشور بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی شود

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: باید شرایط گذشته کشور و پیشرفتهای حال حاضر را بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی کرد تا حربه‌های دشمن در دروغ پردازی و لجن پراکنی بی‌اثر شود.

به گزارش یزدی نیوز، غلامعلی دهشیری در نشست شورای معاونین دادگستری استان یزد با بیان اینکه در ایران، ملت و حاکمیت از هم جدا نیستند، اظهار داشت: این جریان نفاق و نفوذ است که دشمن در پیگیری اهداف شوم آن و بی ثبات سازی ایران اسلامی کمک می کند.

وی، امیدآفرینی و تلاش برای ایجاد ایرانی امن و آباد را وظیفه کارگزاران در نظام اسلامی دانست و بیان داشت: جمهوری اسلامی ۴۳ سال است که پا به پای تلاش در عرصه پیشرفت و توسعه در جبهه جنگ با دشمنان این مرز و بوم نیز ایستاده است هم آن زمان که جنگ مستقیم و یا جنگ نیابتی را در دستور کار داشتند و امروز که با جنک ادارکی، شناختی و ترکیبی به میدان تقابل با نظام اسلامی آمده اند.

رئیس کل دادگستری استان یزد، مشارکت در جهاد تبیین را حسب الامر رهبر معظم انقلاب الزامی دانست و گفت: اگر داشته ها، پیشرفت ها و محاسن نظام اسلامی را در قالب درست و هنرمندانه به سمع و نظر مردم نرسد بدون تردید، دروغ پراکنی ها و شایعه گستری های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی اثر خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه دشمن، دشمنی خود را با شدت و صلابت دنبال می کند و نباید از آن غافل شد، بیان کرد: نظام شاهنشاهی و رژیم منحوس پهلوی را مردم ساقط کردند چون با خون و گوشت و استخوان خویش ظلم و نابرابری و فساد آنان را دیده بودند اما حال دشمن با تکنیک های جدید می خواهد این خاطرات و میراث شوم رژیم پهلوی را پاک و نسل جوان را که خود شاهد ظلم و فجایع رژیم سابق نبودند را بفریبد.

دهشیری تصریح کرد: باید جوانان این مرز بوم بدانند ایران سرفراز و مستقل دارای اثرگذاری در منطقه و جهان در روزگاری نه چندان دور در رژیم پهلوی باید از بودجه این ملت، حق توحش به مستشاران آمریکایی حاضر در کشور می پرداخت.

دهشیری تصریح کرد: باید شرایط گذشته کشور و پیشرفت های حال حاضر را بر مبنای واقعیت اطلاع رسانی کرد تا حربه های دشمن در دروغ پردازی و لجن پراکنی بی اثر شود.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..