استاندار در افتتاح یک مجتمع صنایع روشنایی خبر داد

عزم جدی برای تکمیل زنجیره صنعت برق در استان یزد

استاندار یزد در مراسم افتتاح یک مجموعه تولیدی صنایع روشنایی در یزد به مناسبت دهه فجر از عزم جدی استان برای تکمیل زنجیره صنعت برق خبر داد و اقدامات این مجموعه را از مصادیق جهاد و در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان خواند.

«مهران فاطمی» در آیین افتتاح مجتمع تولیدی سی نور، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: شرکت صنایع روشنایی سی نور  یکی از مجموعه های معتقد به شعار “ما می توانیم”  است.

استاندار اقدامات این مجموعه را از مصادیق جهاد دانست و اظهار کرد: از منظر رهبر معظم انقلاب، تلاش‌های با درون مایه و ماهیت مقابله با دشمن و صف آرایی در مقابل دشمن، جهاد بوده و هر تلاشی مصداق جهاد نیست.

وی با بیان این که این مجموعه یکی از مجموعه های افتخار آفرینی و نمونه استان یزد است، خاطرنشان کرد: همت، عزم بلند و تلاش ها و پیگیری های خستگی ناپذیر مجموعه مذکور و فعالیت آن ها در عرصه خود کفایی و رونق تولید در صنعتی پاک و پیشرفته، در شرایطی که کشور مظلوم اما قدرتمند ما، درگیر ظالمانه ترین تحریم های اقتصادی در طول دوران بشریت است، ارزشمند می‌باشد.

فاطمی با بیان اینکه ۷۰ درصد از شاغلین مجموعه سی نور را فارغ التحصیلان دانشگاهی و رشته های مرتبط با حوزه برق تشکیل می دهند، افزود: اقدامات این شرکت در راستای تحقق اقتصاد دانش بنیان در استان است.

وی با اشاره به یکی دیگر از اقدامات ارزشمند این شرکت، از بکارگیری افراد با شرایط و توانمندی های خاص در این مجموعه به عنوان یکی از اتفاقات بسیار خوب و ارزنده یاد کرد.

استاندار در بخش دیگری از سخنانش از عزم جدی برای تکمیل زنجیره صنعت برق در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: رویکرد استان یزد توسعه صنایع پاک، دانش بنیان و پیشرفته است و امیدواریم با اقداماتی که در راستای مانع زدایی از مسیر فعالیت صنایعی نظیر صنعت برق و هدایت تسهیلات به سمت آن ها می شود، یزد به یکی از استان های پیشرو و برتر در این حوزه ها تبدیل شود.

«علی تقی زاده» سرمایه گذار این طرح نیز عنوان کرد: این واحد تنها مجتمع کشور است که از صفر تا صد تولید لامپ ال ای دی را انجام میدهد.

وی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ نفر در بخش اداری و ۱۰۰ نفر در بخش تولیدی این مجتمع مشغول به کار هستند ولی به زودی در قالب تفاهم نامه ای با بنیاد برکت ۳۰۰ نفر دیگر دراین واحد مشغول به کار خواهند شد.

 

عزم جدی برای تکمیل زنجیره صنعت برق در استان یزد

 

عزم جدی برای تکمیل زنجیره صنعت برق در استان یزد

عزم جدی برای تکمیل زنجیره صنعت برق در استان یزد

عزم جدی برای تکمیل زنجیره صنعت برق در استان یزد

بخش نظردهی بسته شده است..