بهره برداری از ۹ خانه محروم در منطقه حسن آباد یزد

همزمان با ایام الله دهه فجر ۹ خانه محروم در منطقه حسن آباد یزد به بهره برداری رسید.

“محسن زینلی‌پور” مسئول گروه جهادی شهیدمحمدهادی ذولفقاری یزد در این باره اظهار کرد: جهادگران بسیجی این گروه جهادی از ماه‌های پایانی سال ۹۹ فعالیت خود را در طرح های عمرانی کمیته امداد استان آغاز کردند.

وی افزود: این مهم با درخواست کمیته امداد و به منظور کاهش هزینه تمام شده به نفع جامعه هدف در دستور کار قرار گرفت و از آذرماه سال ۹۹ تاکنون بالغ بر دو هزار نفر روز نیروهای جهادی تمام فرآیند صفر تا ۱۰۰ ساخت ۹ واحد مسکونی محرومین در شهر یزد را انجام دادند.

زینلی دعای خیر نیازمندان را مهمترین هدف و بیشترین دستمزد خود دانست و گفت: گروه های جهادی بسیج برابر فرمان مقام معظم رهبری با هدف محرومیت زدایی و تلاش برای رفع نیاز نیازمندان برای کار آمده و تا زمانی که نیاز باشد برای تسریع در انجام امور در کنار دست اندرکاران و مسئولان خواهند بود.

مسئول گروه جهادی شهید ذولفقاری در خصوص اعتبار ساخت این واحدهای محرومین،‌ تصریح کرد:‌ این واحدهای با مشارکت کمیته امداد،‌ سازمان بسیج سازندگی،‌ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و خیرین نیکوکار در منطقه حسن‌آباد یزد ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد:‌ کمیته امداد از اعتبارات موردی خود به هر واحد ۳۵ میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۴۵ میلیون تومان تسیهلات چهار درصد پرداخت کرده و مابقی هزینه ها از ادارات دولتی و خیرین نیکوکار تأمین شده است.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..