حمایت خیر بافقی از ۲۱۶ یتیم به مناسبت دهه فجر

نیکوکار بافقی به مناسبت فرارسیدن ایام االله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مراجعه به کمیته امداد شهرستان بافق در یزد، کفالت تمامی ایتام تحت حمایت این شهرستان به تعداد ۲۱۶ نفر را برعهده گرفت.

«ابوالقاسم طلایی» رئیس کمیته امداد شهرستان بافق در استان یزد با بیان این که طرح اکرام ایتام و محسنین از جمله طرح های موفق این نهاد است که مورد استقبال نیکوکاران قرار گرفته است، در مورد این خبر تصریح کرد: حامی نیکوکار بافقی به مناسبت فرارسیدن ایام االله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ایران با مراجعه به کمیته امداد شهرستان بافق کفالت تمامی ایتام تحت حمایت این شهرستان به تعداد ۲۱۶ نفر را برعهده گرفت.

وی افزود: این حامی خیراندیش با آگاهی از خیرات و برکات کمک به ایتام، قصد دارد تا زمانی که در قید حیات است این کار خیر را انجام دهد و در همین راستا نیز اولین واریزی خود را نیز همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برای ایتام خود انجام داد.

طلایی با اشاره به پیشگامی مردم نیکوکار بافق در انجام امور خیر و احیای سنت‌های حسنه الهی، خاطرنشان کرد: حامیان نیکوکار می‌توانند با پرداخت ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت فرزندان معنوی خود را بر عهده بگیرند.

به گزارش یزدی نیوز و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد یزد، این مسئول با بیان این که سامانه اینترنتی ekram.emdad.ir نیز برای ثبت‌نام و حمایت ایتام و فرزندان نیازمند در نظر گرفته‌ شده است، عنوان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان نیز در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..