رئیس دومین جشنواره زیلوی برتر:

مهلت شرکت در دومین جشنواره ملی زیلوی برتر تا پایان بهمن تمدید شد

رئیس دومین جشنواره ملی زیلوی برتر از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش‌های مختلف تا پایان بهمن ماه جاری به دبیرخانه ارسال کنند.

محمد دهقان اظهار داشت: به دنبال درخواست رئیس انجمن زیلو و جمع کثیری از هنرمندان فعال در عرصه زیلوبافی، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره ملی یک ماه و تا پایان بهمن ماه جاری تمدید شد.

وی با اشاره به استقبال بسیار خوب هنرمندان زیلوباف از این جشنواره بیان کرد: امیدواریم با تمدید مهلت ارسال آثار، شاهد حضور گسترده زیلوبافان و دارندگان زیلو در بخش های مختلف جشنواره باشیم.

دهقان بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا پایان ماه جاری به وبسایت bestzilou.ir ارسال کنند یا در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام با دسترسی bestzilou مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره و شماره تلفن ۰۳۵۳۲۳۵۸۵۱۱ در ارتباط باشند.

وی یادآور شد: نمایشگاه ویژه فروش زیلو و آثار منتخب دومین جشنواره زیلوی برتر از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ در میبد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این جشنواره امسال در دو بخش رقابتی و غیررقابتی برگزار می شود که در بخش غیررقابتی زیلوی برتر، عکس برتر و طرح و نقش برتر معرفی و تجلیل می شوند.

در بخش رقابتی نیز نه تنها طراحان، بافندگان و دارندگان زیلو بلکه تمام عکاسان که از فرآیند زیلوبافی از مرحله تولید نخ و رنگ تا فروش و عرضه زیلو یا حتی پرتره زیلوبافان تصاویری دارند، می توانند حداکثر تا ۳۰ دی ماه برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

به گزارش یزدی نیوز، میبد که از کهن‌ترین شهرهای تاریخی ایران و در فاصله ۴۵ کیلومتری از مرکز استان یزد قرار دارد، تنها تولیدکننده زیلو در کشور است.

منبع:خبرگزاری مهر

بخش نظردهی بسته شده است..