پیام امام جمعه یزد در پی شهادت مأمور نیروی انتظامی شیراز

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در پیامی در گذشت شهادت مظلومانه مأمور خدوم نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر را تسلیت گفت.

به گزارش یزدی نیوز

متن پیام آیت الله ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد بدین شرح است:پیام امام جمعه یزد در پی خبر شهادت مأمور نیروی انتظامی شیراز

 

منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَی نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا (سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳)

خبر شهادت مظلومانه مأمور خدوم نیروی انتظامی پاسگاه بیدزرد شهرستان شیراز سرهنگ دوم علی اکبر رنجبر در درگیری با اراذل و اوباش، بسیار جانسوز و غم انگیز بود.

بدون شک یکی از بزرگترین نعمت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی تأمین امنیت و آرامش برای عموم مردم می‌باشد که این مهم با فداکاری، جان فشانی و مجاهدت‌های سربازان مومن و متعهد حریم امنیت حاصل شده است و تداوم آن مدیون دلاوری، هوشیاری و همچنین در گرو حفظ اقتدار و قاطعیت نیرو‌های انتظامی می‌باشد.

 

ضمن محکومیت این جنایت و درخواست محاکمه عاملان آن که مطالبه عموم مردم نیز می‌باشد، یادآور می‌شوم که اعمال یا اصلاح قانون در عدم تکرار و پیشگیری از چنین جرایمی نقش بسزایی دارد.

اینجانب شهادت این عزیز جان برکف را، محضر فرمانده کل قوا، پرسنل غیور نیروی انتظامی، مردم شریف استان فارس و به خانواده مکرم این شهید تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و رحمت واسعه و برای بازماندگان و خانواده داغدارش صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..