تسهیل شرایط دریافت وام اشتغال‌زایی تبصره ۱۸ در استان یزد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از تسهیل شرایط دریافت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ در راستای ایجاد اشتغال و توانمندسازی نیروی انسانی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز، محمدرضا پاکدل گفت: در جلسه مشترک مسئولان سازمان فناوری اطلاعات ایران و مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ها، شش محور برنامه ریزی شده، مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این محور‌ها شامل حمایت از اشتغال‌زایی شرکت‌های نوپا و غیر نوپا، حمایت از پلتفرم‌های برتر و عرضه کنندگان در بستر پلتفرم، حمایت از آموزش، توانمندسازی و هدایت شغلی نیروی انسانی و برگزیدگان رویداد‌های نوآوری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از توسعه بستر‌های آنلاین ارائه محصولات و خدمات در واحد‌های صنفی و کسب‌وکار‌های متداول و سنتی، سرمایه در گردش و حمایت از طرح‌های ملی است که بررسی و برخی از شرایط دریافت حمایت‌ها تسهیل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد ادامه داد: سهم استان از تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ برای کسب و کار‌های حوزه فاوا به میزان ۲۳۰ میلیارد ریال است.

پاکدل اظهار داشت: تسهیلات اشتغال زایی تبصره ۱۸ در کنار تسهیلات وجوه اداره شده وزارت ارتباطات که از سال گذشته در حال پرداخت است، زمینه توسعه و رونق کسب و کار‌های حوزه ICT استان و توسعه اشتغال متخصصین و دانش آموختگان این بخش و تامین نیاز خدمات فناوری اطلاعات سایر بخش‌های اقتصادی استان را فراهم می‌کند.

وی گفت: شرکت‌های فعال در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد به آدرس yazd.ict.gov.ir از شرایط و نحوه ثبت نام آگاه شوند.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

بخش نظردهی بسته شده است..