بزرگداشت سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب در یزد برگزار شد

مراسم بزرگداشت دوازدهم بهمن سالروز عزیمت امام خمینی(ره) از تبعید به وطن با حضور مسئولان ارشد استان یزد در فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی برگزار شد.

آیت الله «سیدمحمدکاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بررسی و تبیین ابعاد مختلف انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه به نسل جوان، گفت: دنیا تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دو بلوک سلطه‌گر و مظلوم تقسیم شده بود ولی امام(ره) با قیام خود، بلوک سومی با عنوان بلوک سلطه‌ستیز در دنیا ایجاد کرد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: امام خمینی(ره) از متون قرآن کریم، اسلام ناب محمدی(ص) را استخراج و آن را ملاک عمل خود قرار داد که همین مهمترین رمز پایداری این نظام الهی تاکنون بوده است.

مدرسی انقلاب اسلامی را مهمترین مطالبه امام خواند و استقلال تمام عیار را ویژگی این مطالبه‌ی امام از حکومت استبدادی پهلوی ذکر کرد که حراست از آن ضرورییست.

در ادامه‌ی این مراسم رژه موتوری و خودرویی استان از مسیر فرودگاه تا گلزار شهدای یزد برگزار شد.

همچنین به همین مناسبت زنگ انقلاب در مدارس استان به صورت مجازی از طریق شبکه شاد با توجه به وضعیت قرمز کرونمایی استان و نیز در صنایع یزد به صورت نمادین در شرکت کارخانجات کابل های شهید قندی به صدا درآمد.

منبع:ایسنا یزد

بخش نظردهی بسته شده است..